Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part IV (AMD64 PLAATSEN OPEN)


Aanbevolen berichten

Let op: [url=http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/PiFastzooi.jpg]PiFast met progsels open[/url] MSN, Mozilla staan open. Dit is op stock speeds. [url=http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/PiFastNOC.gif]Dit is als ik niks open heb: (ow, toch wel, mozilla open, maar Trillian niet.[/url] [color=red:3072695d31][i:3072695d31][mod-edit] Plaatje is wat groot, daarom heb ik er een link van gemaakt, gr RD[/mod-edit][/i:3072695d31][/color:3072695d31]
Link naar reactie
  • Reacties 321
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:96e69c3fbb="Ben Lankamp"]Hmmm, jij haalt dus met je 2600+ met stockspeeds al 75 sec. Dan begin ik toch weer te twijfelen over m'n eigen CPU :-? . Een 3000+ zou toch meer dan een 2600+ moeten kunnen halen? Maar met progs aan haal ik 83 sec., zonder 79-80... ik begrijp d'r helemaal nix van.[/quote:96e69c3fbb] Ja daarom vond ik het ook zo vaag, kijk, dat ik zo sneller ben, [img:96e69c3fbb]http://melchiot.orakel.ods.org/~seers/PiFast3new.jpg[/img:96e69c3fbb] Snap ik [color=red:96e69c3fbb][i:96e69c3fbb] [mod-edit] Plaatje is wat groot, daarom heb ik er een link van gemaakt, gr RD[/mod-edit][/i:96e69c3fbb][/color:96e69c3fbb] [color=blue:96e69c3fbb][i:96e69c3fbb][user-edit] Is dit zo goed dan? gr IF[/user-edit][/i:96e69c3fbb][/color:96e69c3fbb][color=red:96e69c3fbb][i:96e69c3fbb] [mod-edit] Ja zo is ie wel goed :), gr RD[/mod-edit][/i:96e69c3fbb][/color:96e69c3fbb]
Link naar reactie
[quote:15ddca78df="Vandread"] bh5 *kan* met genoeg volts ook 260/270 halen op strakke timings ;) het verschil van je RD is natuurlijk best groot.... 230 op cas 2 of 270 op 2,5? jammer trouwes dat ze geen bh5 erbij hebben gedaan zoals in die bh6 mushkin review nog beetje rond gekeken op XS.org [url=http://www.xtremesystems.org/forums/attachment.php?s=&postid=449972]grappig spul dat OCZ EB[/url] maar ook lees je bijvoorbeeld dat 240 2-2-2-5 sneller is dan 300 3-4-4-8 etc... en dat zeggen niet de minste mensen [/quote:15ddca78df] Het is niet zo dat ik geen BH5 zou willen, maar dit is erg moeilijk leverbaar, aangezien ik dan 2x 512mb BH5 zou willen. erg lastig aan te komen en erg duur. Toen heb ik een Alternatief gezocht en dat is dit PC3700 EB geheugen geworden, dit geheugen komt er erg goed uit in diverste testen, beter nog dan PC4000 of zelfs PC4400 in een hoop gevallen in combinatie met een Athlon 64. Het voorbeeeld wat jij geeft tussen 240 2-2-2-5 en 300 3-4-4-8 dat de eerste van de 2 sneller is zou best zo kunnen zijn in bepaalde gevallen, maar niet in met een Athlon 64 en OCZ EB geheugen. En ik ben niet van plan om Vmods te gaan doen. Uiteraard zal ik het geheugen gaan testen op diverste cas settings. ik verwacht het geheugen dit weekend of volgende week (moet uit ierland komen)
Link naar reactie
[quote:aa8e11f9d1="Red Dragon"][quote:aa8e11f9d1="Interficior"] Nou, als je die stuff hebt: Schop YoupY zijn kont hè :P :P :P[/quote:aa8e11f9d1] Gasten als YoupY, A.P. Versteeg, JC Viggens of Macci gebruiken extreme cooling en über hardware, daar kan ik nooit tegenop. (kost me te veel)[/quote:aa8e11f9d1] verdient cooordinator van monteuren niet zo goed?? :P
Link naar reactie
[quote:b64048a111="Alexander Online"]En gelijk een vriendelijk verzoek aan de mensen om hun scores als link te posten. Ik mag dan wel 1mbit hebben, het duurt nog lang :roll: @Interfercior: *hint*[/quote:b64048a111] Ik heb zijn plaatje in een link veranderd, is wel zo prettig inderdaad. @GreyHornet, OCZ is moeilijk te krijgen in Nederland, www.tweakstore.nl verkoopt het maar verder weet ik het niet, ik haal het uit ierland http://www.pc-memory-upgrade.co.uk/default.asp
Link naar reactie
RD, mbt die plaatjes: bovenaan deze pagina staat er nóg één ;) Suggestie: voorschrijven dat deelnemers deze plaatjes alleen als link mogen plaatsen en niet rechtstreeks in het draadje? Houd ook de Forumopmaak fatsoenlijk ;) Daarnaast is een plaatje van 1024x768 in dit Forum op een beeldscherm met dezelfde resolutie gegarandeerd een schuifbalk :-? :cry: Groet, M.V. Wesstein (Pifast niet mee :P)
Link naar reactie
Afijn RD en ander gepeupel weer genoeg oftopic Ik zie dat er een topicje over geheugen en WC open is dus genoeg OT praatjes hier, terug naar scores en direct gerelateerde posts! Vind de posts van interficior wel duidelijk voor de mensen onder ons die wat onbekender zijn met de werking van windows en pifast ;)
Link naar reactie
[quote:eba64c0829="Red Dragon"]Ik heb de bovenstaande plaatjes ook veranderd in een link. Van Dread, kan je even een opmerking maken in de starter post over de omvang van de plaatjes.[/quote:eba64c0829] Stond er eigenlijk al in maar heb het maar verduidelijkt De grote van interficior ze plaatjes zijn niet het probleem voor de snelheid, de traagheid van die server wel, de lay-out word er echter wel door geruineerd. ps: Vandread schrijf je aan elkaar trouwes. ook tot mijzelf [i:eba64c0829]ontopic[/i:eba64c0829]!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...