Ga naar inhoud

:: CPU-status update voor eind dit jaar ::


Aanbevolen berichten

  • Reacties 319
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Mja, maar dan nog zullen de meesten voor de Hammer gaan. Overigens vind ik zelf de 512 KB cache niet echt de moeite van het wachten waard, als je dan toch wilt opgraden kan je net zo goed nu een andere CPU halen. Je blijft bezig als je steeds wecht, en zo veel schiet je nou ook weer niet op met 512 KB cache verwacht ik.
Link naar reactie
Dat is ook wel weer waar! ---- BA, weet jij eigenlijk hoe het met de MP ed. geregeld is bij de AXP T-Bred B en Barton (333MHz) FSB? We nemen bijvoorbeeld de AXP 3000+ (2.27GHz) Barton (333 FSB) ---> is het dan zoiets als dit? 166x12,5 (zoiets) of gewoon 133x17 ? Misschien een erg domme vraag, maar dat zou ik toch welles willen weten :)
Link naar reactie
ik kan alle shops die aangesloten zijn bij de pricewatch van tweakers wel mailen, maar dan ben ik klaar als de 2400 bijna niks meer kost :wink: ik heb vorige week nog een aantal gemaild of ze hem al konden leveren, maar allemaal antwoorden gelijk; nog niet leverbaar, eind september als alles goed gaat.. hoe zit het btw met die duitse bedrijven die bijv. de XP 2400 aanbieden? zouden die hem al hebben? mn deutch is nicht super, dus... iemand trouwens een beetje ervaring met de aankoop van hardware bij onze oosterburen? want qua prijsstelling liggen ze daar wel leuk in de markt... anders nog maar 1x mailen naar mijn vertrouwde shopjes, en maar hopen dat ie een keer komt, want die duron komt me ook aardig de keel uit :(
Link naar reactie
[quote:b0cd040c46="diniz"]Tegenwoordig zijn rembours kosten echt absurd hoog. Voor een klein pakje, 17 euro ofzo bij eynstein!!! Ik heb toen het geld maar gewoon overgemaakt. De rembours slaat helemaal nergens op natuurlijk. :evil:[/quote:b0cd040c46] Rembours is maar 10E hoor. Maar bij Eynstein betaal je ook nog es verzekering + nog een hele hoop :P Bij Informatique bijvoorbeeld betaal je ongeacht het product maar 5E rembours. Het licht dus aan het bedrijf niet aan de PTT.
Link naar reactie
de belangrijkste reden dat ik daar shop omdat het in mijn eigen stadje is en dan hoef ik niet online te bestellen en verzend kosten te betalen :) Ik heb zo goed als al mijn spullen bij wintelco vandaan. als je de verzend kosten meerekend ben ik daar dus meestak het goedkoopst uit. ik heb overigens ook wel is wat bij Eynstein (me Unlockte AXP 2200+ en weilen Ti4400) Informatique gekocht en dat zijn ook prima shops hoor.
Link naar reactie
Ik heb ervaring met FreezingHardware en Informatique. Beide zaken leveren geode support en FH was ook wel grappig zaken mee te doen (haribo snoepies bij mijn bestelling) ;) De lage verzendskosten van Inf. zijn zeker een voordeel! Bij FH had ik het geld van tevoren overgemaakt, werkte ook prima en scheelde weer rembourskosten :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...