pietjepluk007 Geplaatst: 15 maart Delen Geplaatst: 15 maart hallo, Na een hele lange tijd gebruik te kunnen maken van Rabo internetbankieren via Google Chrome, werkt dit op de één of andere dag niet meer. Van alles geprobeerd. Ook de firewall settings en antivirus bekeken. Alles staat in principe goed. In Microsoft Edge werkt het wel gewoon. Als ik dan in een andere Chrome browser via de Eset "veilig internetbankieren" de site opstart, dan kan ik gewoon internetbankieren. In de andere Chrome weer niet. Dit is wat vervelend, aangezien ik online aankopen ook niet meer kan betalen. Ik kom tot bankieren.rabobank.nl, maar daarna wordt de site niet meer geladen. Dus de mogelijkheid tot inloggen is er niet. Site kan niet worden gevonden o.i.d. Wie heeft er ervaring mee? Het zal aan Chrome liggen. Heb de geschiedenis ook al (deels) gewist, namelijk die van de Rabobank. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 16 maart Delen Geplaatst: 16 maart Heb je het cache register ook geleegd? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: 17 maart Auteur Delen Geplaatst: 17 maart Kun je het cache register ook legen zonder dat al je opgeslagen wachtwoorden worden gewist? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 17 maart Delen Geplaatst: 17 maart Nee, dat denk ik niet maar als je het systeem een beetje beheert, dan gebruik je toch een aparte wachtwoordmanager van bijv google of lastpass? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 28 april Delen Geplaatst: 28 april Hoe is het nu met de patient? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: 28 april Auteur Delen Geplaatst: 28 april nog steeds onveranderd. snelkoppeling via Eset internetbankieren gedaan, inloggen lukt dan wel. Maar betalen in Chrome lukt nog steeds niet. binnenkort toch even aan de slag met nieuwe hardware, dus ook een herinstallatie van Windows. Dan moet het wel weer opgelost zijn, hoop ik Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 28 april Delen Geplaatst: 28 april bedankt voor de terugkoppeling Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Turbo_henky Geplaatst: zondag om 21:17 Delen Geplaatst: zondag om 21:17 Ik heb nu hetzelfde probleem. Is er iemand die de oplossing heeft? @ pietjepluk007: Hoe heb jij dit nu opgelost, of is het nog niet opgelost? Quote Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Delen Geplaatst: 9 uren geleden Het was zo dat we eerst het probleem niet hadden opgelost hadden. Echter wilden we de HDD vervangen door een snellere SSD. Toen alles opnieuw geïnstalleerd en internetbankieren werkte ook weer. Maar even later, ging het weer mis. Het ligt aan de cookies. Die moet je via die 3 puntjes rechtsboven verwijderen en dan moet ie het weer doen. Het werkt nu weer gelukkig. Succes. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen