ivan.hubrecht Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Miele Wasmachine WWE 660 TDos WifiConn@ct B, 4 jaar nieuw. Het display staat aan, maar reageert op geen enkele aanraking. Een Miele technicus heeft het display door een nieuw exemplaar vervangen, maar het resultaat bleef hetzelfde. Iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 19 januari Delen Geplaatst: 19 januari Heeft die Miele technicus dan verder niets gedaan? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari Hij had nog andere klanten die op hem wachtten. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Daar heb je dus wat aan? Onbegrijpelijk en laat je je klanten in de str... zakken. Dan zou ik toch het probleem bij Miele leggen. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 20 januari Auteur Delen Geplaatst: 20 januari Nu pas de reviews over de Miele Service op Trustpilot nagelezen, waar die als ZEER SLECHT beoordeeld wordt (1,4 sterren op 5). De meeste reviews eindigen op: MIELE? NOOIT MEER! Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 20 januari Delen Geplaatst: 20 januari Gewoon een klacht indienen bij Miele NL Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Maus0611 Geplaatst: 21 januari Delen Geplaatst: 21 januari De service staat juist hoog in het vaandel. Garantie op het bezoek aanvragen, en je mag mij ook eventueel een privebericht sturen met je ervaring. Quote Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Ik zie op deze community dat een zekere isabellevh net hetzelfde voorheeft met dezelfde wasmachine Miele W1. (display geen foutmelding maar reageert niet op touch - Wasmachines en wasdrogers - Kieskeurig Community) Ik heb haar aangeschreven met de vraag hoe het bij haar (eventueel) opgelost werd. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Heb je nog actie ondernomen richting Miele? Want je huurt Miele in en het wordt niet opgelost! Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari De technieker komt nog eens terug (vandaag al meer dan een maand zonder wasmachine). Mocht het opgelost raken, dan meld ik het hier. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ik ben benieuwd. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 25 januari Auteur Delen Geplaatst: 25 januari Dan ben je niet alleen, want de kosten lopen Miele-gewijs op. Voor het vorige bezoek (zonder oplossing) werd al meer dan € 200,00 aangerekend. Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Ik zou niets betalen gewoon onder garantie op laten lossen. Ik zou Miele gewoon in gebreke stellen. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Maus0611 Geplaatst: 28 januari Delen Geplaatst: 28 januari (aangepast) Dat is raar. Hebben we het over Miele Nederland of Belgie? Je mag mij als je wilt een PB sturen met je postcode/huisnummer en serienummer van het apparaat. Wellicht kan ik even meekijken. Serienummer is het lange nummer met 2 cijfers gevolgd door een / en dan iets van 8 cijfers. 28 januari aangepast door Maus0611 Quote Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 28 januari Auteur Delen Geplaatst: 28 januari Miele België, te zien aan de service score 1,4/5 bij Trustpilot. Zelf ben ik overal op zoek naar een oplossing. Model: WWE 660 (W1 TwinDos & WiFiConnect Model nr: 10865170 Type HW20-W Serienummer: 17/ 149779321 Quote Link naar reactie
Maus0611 Geplaatst: 29 januari Delen Geplaatst: 29 januari Ik let niet zo op scores van trustpilots en dergelijke. Die laten alleen de slechte reviews vaak zien. In de meeste gevallen moet de EPW besturing vervangen worden. De vraag is nu of er echt een Miele technieker is geweest of een algemene technieker met miele ervaring, en wat hij nou precies vervangen heeft. Is dat de EPW of alleen de Touchfolie? Quote Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari De technicus werd aangevraagd bij de hoofdzetel van Miele België. De factuurwerkbon kwam van Dienst naverkoop huishoud, +3224511616, info@miele.be. Het display werd compleet vervangen door een nieuw exemplaar. Aangezien dit evenmin op aanraking reageerde, werd het oorspronkelijke exemplaar teruggeplaatst. Quote Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari @Maus0611PS: Ik ontvang zonet een mail van repairs@miele.be met een datum voor een volgend bezoek van een technieker. Ondertekend: N.V. Miele België, Afdeling Herstellingen. Quote Link naar reactie
ivan.hubrecht Geplaatst: 31 januari Auteur Delen Geplaatst: 31 januari Vandaag werd de wasmachine hersteld. Oorzaak: vochtaanslag op het display. Display terug vervangen door het nieuw exemplaar evenals de touch folie. Mijns inziens had dit ook opgelost kunnen worden door de vochtaanslag te verwijderen met een haardroger. Prijs: € 708.06 Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 31 januari Delen Geplaatst: 31 januari En hoe is het financieel opgelost? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen