Ga naar inhoud

ivan.hubrecht

Lid
  • Aantal items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

ivan.hubrecht's prestaties

  1. Miele heeft dit opgelost door het vervangen van het display en de touchfolie. Prijskaartje: € 708. En zopas een video op YouTube gezien waarin iemand demonstreert hoe hij dit probleem zelf oplost: even over gaan met een haardroger.
  2. Iedereen bedankt voor jullie reacties, maar nu houd ik er echt mee op.
  3. https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-update/blijft-hangen-in-startscherm/44bee173-34ba-4023-a1cb-612e634a4089
  4. Bedankt, dit is de eerste reactie die misschien wel hulp kan bieden. Nog niet de tijd gehad om de manchet er af te nemen, wel even bekeken. Vraag: waartoe dient dat witte ding dat bovenaan doorheen de manchet uitsteekt?
  5. Misschien het verkeerde woord gebruikt: er was niet het minste verschil merkbaar tussen de vervangen en de originele onderdelen, alleen voelden deze laatste licht vochtig aan. Deze Miele wasmachine staat op exact dezelfde plaats waar onze twee vorige wasmachines elk gedurende 20 jaar probleemloos gewerkt hebben. Uit talloze reviews blijkt dat dit euvel bij vrijwel alle Miele toestellen met touchscreen vaak voorkomt. Iedereen weet dat elektronica en vocht geen vrienden van elkaar zijn. Er is maar een kleine ingreep nodig om de printplaat vochtvrij in te sluiten: een constructiefout heet zoiets.
  6. Vandaag werd de wasmachine hersteld. Oorzaak: vochtaanslag op het display. Display terug vervangen door het nieuw exemplaar evenals de touch folie. Mijns inziens had dit ook opgelost kunnen worden door de vochtaanslag te verwijderen met een haardroger. Prijs: € 708.06
  7. @Maus0611PS: Ik ontvang zonet een mail van repairs@miele.be met een datum voor een volgend bezoek van een technieker. Ondertekend: N.V. Miele België, Afdeling Herstellingen.
  8. De technicus werd aangevraagd bij de hoofdzetel van Miele België. De factuurwerkbon kwam van Dienst naverkoop huishoud, +3224511616, info@miele.be. Het display werd compleet vervangen door een nieuw exemplaar. Aangezien dit evenmin op aanraking reageerde, werd het oorspronkelijke exemplaar teruggeplaatst.
  9. Miele België, te zien aan de service score 1,4/5 bij Trustpilot. Zelf ben ik overal op zoek naar een oplossing. Model: WWE 660 (W1 TwinDos & WiFiConnect Model nr: 10865170 Type HW20-W Serienummer: 17/ 149779321
  10. Dan ben je niet alleen, want de kosten lopen Miele-gewijs op. Voor het vorige bezoek (zonder oplossing) werd al meer dan € 200,00 aangerekend.
  11. De technieker komt nog eens terug (vandaag al meer dan een maand zonder wasmachine). Mocht het opgelost raken, dan meld ik het hier.
  12. Ik zie op deze community dat een zekere isabellevh net hetzelfde voorheeft met dezelfde wasmachine Miele W1. (display geen foutmelding maar reageert niet op touch - Wasmachines en wasdrogers - Kieskeurig Community) Ik heb haar aangeschreven met de vraag hoe het bij haar (eventueel) opgelost werd.
  13. Beste Isabelle, ik heb hetzelfde voor met dezelfde wasmachine. De technieker die langs geweest is "had dit nog nooit meegemaakt" en kon onze machine niet herstellen. We hebben nu al meer dan een maand een wasmachine die we niet kunnen gebruiken. Indien het bij jou opgelost geraakt is, had ik graag vernomen hoe. Dan kan ik dit meedelen aan Miele, om onze machine alsnog te laten repareren. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, ivan.hubrecht Hier terug te vinden onder: Miele Wasmachine WWE 660 TDos WifiConn@ct B, 4 jaar nieuw.
  14. Nu pas de reviews over de Miele Service op Trustpilot nagelezen, waar die als ZEER SLECHT beoordeeld wordt (1,4 sterren op 5). De meeste reviews eindigen op: MIELE? NOOIT MEER!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...