Ga naar inhoud

- 5V-Waarde schijnt niet goed te zijn...??


Aanbevolen berichten

Toen ik wat in mijn BIOS aan het neuzen was, viel me op dat er bij de hardware-monitor-instellingen achter -12V en -5V 'ignore'stond. De andere voltages werden wel gewoon gemonitord. Nadat ik ingesteld had dat ik deze waarden ook te zien moesten zijn, kreeg ik bij het opstarten een foutmelding, deze verwees (naar ik begreep) naar de -5V waarde die niet goed zou zijn (deze was in de BIOS namelijk met rood aangegeven). Deze was -5,60V. De computer functioneert verder normaal (behalve dat mijn HD kuren heeft). Mijn vragen: Wat moet ik met deze foutmelding. Wat voor gevolgen heeft een verkeerde -5V waarde? Kan dit iets te maken hebben met mijn harde schijf of de voeding daarvan?
Link naar reactie
Ten eerste allen kleine beetjes helpen, ten tweede, scheelt wel weer een kubieke meter het uur, en een beetje tweaker wil alles tweaken....(weet je waarschijnelijk zelf ook wel) Is die standaardvoeding van de tweakshop (bij alle chieftec kasten) trouwuns goed? (voor een PIII met 4 HD's)
Link naar reactie
[quote:8dd6788eb0="lykele"]Okej, als jij het zegt...voor mijn huidig PIII systeem voldoet 185W trouwuns tot nu toe altijd nog wel. Maar ik ben van plan een nieuwe kast te kopen met een betere airflow en dan kom je automatisch op chieftec.[/quote:8dd6788eb0] Ik gebruik ook gewoon een 340W chieftech voeding voor mijn 2000+ en heb ook met OC'en nergens last van :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...