Ga naar inhoud

[i]Sytem Fan probleem???[/i]


Aanbevolen berichten

het volgende probleem: Gigabyte Utility manager geeft als waarden: CPU temp: tussen 59 en 67 (idle/stressed) System temp: rond de 47 graden Ik heb de kast open, kamer is koel (bijna altijd raam open, geen verwarming aan) Bovendien geeft GUM aan dat de system fan niet draait. De CPU fan draait op 5250 RPM Systeem is verder wel stabiel, alleen beetje warm dus. Ik weet dat Gigabyte niet uitblinkt in koelte, maar mijn waardes zijn nogal erg hoog. :oops: Is er iets met mijn system fan, of geeft GUM het gewoon niet goed weer. Graag jullie advies
Link naar reactie
Ik heb dus drie koelers in totaal: - op de grafische kaart - op de processor - achterkant kast boven. Ze draaien alle drie netjes. Als ik in de kast voel heb ik ook echt niet de indruk dat de temp in de kast 44 graden is (wat GUM momenteel aangeeft) Ik heb zojuist de pasta verwijderd en nieuwe aangebracht. Het lijkt iets te helpen (CPU temp: 52 graden) er zit ook een stekkertje op het mobo voor de sytem fan. Daar zit echter niets in. Waar zou de sytem fan moeten zitten (ik dacht achter bovenin)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...