Ga naar inhoud

3DMark 2001 SE


Aanbevolen berichten

Hoi mensen Ik heb net een benchmark gedaan met 3DMark 2001 Se en ik kreeg een (volgens mij) lage score van 1760. Hieronder staat de url met de reslutaten: http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=3438577 Mijn susteem: AMD 1333Mhz 256 MB SDRAM GeForce 2MX 32MB 40 Gig Hardisk 7200rpm OS: WIndows ME Is dit een lage score zo als ik denk dat het is? en zo ja wat kan ik eraan doen zodat alles wat beter gaat lopen en dat ik een hogere score krijg? GREETZ Stefan
Link naar reactie
Of het alles oplost weet ik niet, maar zoals Anthony al vermeld moet een score van 3000 mogelijk zijn. Waarom een dualboot met ME? Persoonlijk welliswaar, maar ik vind het een van de slechtste producten waar Bill z'n zakken (verder) mee heeft gevuld. Ik draai zelf afwisselend 2000/XP-Pro waarvan de laatste absoluut m'n voorkeur heeft(niet vanwege de prestaties tov 2000, maar vanwege de GUI!!)
Link naar reactie
[quote:a9de07fca4] Op 08-05-2002 11:50 schreef stefan85: Die dualboot omdat er nog spellen en programma's zijn die niet onder XP willen lopen zoals mijn scanner en de nieuwe software is nog niet nieuw genoeg voor XP. GREETZ Stefan [/quote:a9de07fca4] Dat is met XP M.I. geen argument. Progjes installeren, rechter muisknop naar eigenschappen en tabblad compabiliteit openen. Daar kan je aangeven in welke modus zeg maar het progje moet draaien. Maw je kan progjes draaien die compatible zijn vanaf Win95. Wat voor scanner heb je?
Link naar reactie
Windows ME / XP info below Primax is not producing any new driver files for the new Microsoft Windows operating systems, please use the Windows 98 Driver for Windows ME and the Windows 2000 Driver for Windows XP. Our European Technical Support departments are unable to provide support for any Primax Proudcts on Microsoft Windows ME or Microsoft Windows XP Kleine quote van de Primax site! Maw FORMAT C:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...