Ga naar inhoud

ps2 muis wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

mee eens. Er zijn maar weinig muizen die werken. Wat ik verwarrend vind, is de opmerking over de adapter van serieel naar ps/2. Je praat over ps/2 muizen, voorde genoemde adapter zou ik seriele muizen moeten gebruiken. Voor mij is dat precies andersom. Ik heb heel veel kabeltjes doorgemeten, ik heb slechts één conclusie: dit is windhandel. Een gewone PS/2 muis KAN NIET werken met de meeste kabels omdat de 4 draden van die muis niet worden doorgelust. Als ze wel zouden worden doorgelust, dan moet je nog hopen dat Windows de muis herkent. Alleen speciaal aangepaste muizen die dus meer draden hebben, een aantal specifiek ps/2 en een aantal specifiek serieel, kijk die zullen werken maar dan alleen met de bijgeleverde adapter.
Link naar reactie
Helaas. Daar is niets aan te doen. Als je een muis op de ps2 aansluiting wilt, zou je toch echt een ps2 muis moeten kopen. [quote:a8a1a373ac] Op 14-03-2002 21:46, schreef ben hoogerheyde: Wat is daar dan aan te doen? Ik heb verschillende adapters geprobeerd maar geen van allen herkend de ps2 muis. Dan maar aan een serieele muis blijven hangen of is er een andere oplossing? [/quote:a8a1a373ac]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...