Ga naar inhoud

Help, transportbeveiligingsmatr. niet er


Aya

Aanbevolen berichten

Hoi, Wij zijn heeeeel stom geweest, wij hebben eergister een bosch clasixx 5 wasmachine waa24261nl gekocht. Alleen hebben wij het transportbeveiligingsmatriaal er niet afgehaald, en gewoon de was gedaan, waardoor de machine enorm is gaan trillen en wandelen, nadat we er achter zijn gekomen dat door de beveilingsmatriaal komt, hebben we deze er af gehaald, nu wandelt die niet meer, maar nu bonkt ie ontzettend. Dit valt ook niet meer onder de garanitie, dus ik moet een monteur inschakelen, ik ben erg bang voor de hoge kosten, gezien ik net boven bijstand dit. Wie heeft dit eerder gehad, en wie weet wat het kan zijn, en wat de kosten ongeveer zijn. aub zsm antwoord is echt dringend
Link naar reactie
Hoi, Ja de poten staan stevig op de grond. bevestingmatriaal ook er uit gehaald, hij trilt nu ook niet meer, en hij wandelt niet meer. ik heb 4 bougies eruitgehaald, of hoe je die ook noemt, het is alleen nu dat gebonk, echt en heel hard geluid, net of er knikkers inzitten ofzo. sorry misschien een stomme vraag, u geeft aan dat ik de trommel naar beneden moet drukken is dit gewoon een kwestie van deur openen en dan op de trommel drukken of moet ik m van de achterkant openmaken.alvast bedankt Aya
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...