Ga naar inhoud

siemens bonken


sander-77

Aanbevolen berichten

mijn wasmichine bonkt heel erg tijdens het wassen en en nog erger tijden het centrifugeren!! het lijkt ook wel of de trommel losser zit dan hoort in de machine!! kan ik hier wat aan deon of moet ik een nieuwe machine halen, zou beetje zonde zijn hij is pas twee jaar oud. alleen helaas geen garantie. mvg sander
Link naar reactie
Volgens het Fdnr.is de machine van januari 2008. Uit coulance wil de fabrikant er nog wel eens 3 maand bij optellen als verkoopdatum,maar dan houdt het wel op. Of iets makkelijk te repareren is weet ik niet. Dan zul je eerst moeten uitzoeken wat er defect is. Kijk in ieder geval of de schokbrekers defect zijn. Dit is zelf nog wel te doen. Anders de fabrikant bellen.
Link naar reactie
ik heb siemens gebeld! de coulance regeling van hun is dat als de machine nog geen 3jaar is de reperatie kosten max 250€ zijn. de schokbrekers zitten zijn nog heel en zitten vast aan de machine en aan de kuip, dus ligt het aande de lagers. alleen zijn die niet los te vekrijgen en moet er een hele nieuwe kuip met trommel worden besteld. zijn er tips hoe ik dit het beste stap voo stap kan aanpakken met demonteren en monteren?? alvast bedankt gr sander
Link naar reactie
Controleer of er een volle straal water uit de afvoerslang komt, zo ja dan is de pomp in orde, zo nee dan de pomp en filter controleren op rommel. Dat de schokdempers goed vast zitten zegt niets over de goede werking, ze moeten stroef gaan dan zijn ze goed, als ze soepel gaan moeten ze vervangen worden. Slecht werkende schokdempers in combinatie met te weinig belading van de machine vertoont dezelfde symptomen.
Link naar reactie
bsten,wie kan mij helpen met deze fout. Wasmachine Siemens IQ 1430. Fijne en snelle wasmachine. Blijft geregeld hangen in het wasprogramma witte / gekleurde was, maar na herstart van het programma loopt hij weer gewoon door. Programma fijne was verloopt zonder problemen. Volgens de Siemens monteur zit er waarschijnlijk een storing in de computermodule. Deze kost 350 euro. mvg thee
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...