Ga naar inhoud

probleem met hyperlinks in outlook 2013


Aanbevolen berichten

Ben nieuw op dit forum en kon deze vraag nog niet vinden. Excuus als hij al eerder is gesteld: Tot voor kort tikte ik in een emailtje gewoon een website die dan automatisch lichtblauw werd en onderstreept. Erop klikken en klaar, bijvoorbeeld gewoon [url]www.waarneming.nl[/url]. \r\n\r\nSinds enkele dagen verandert outlook automatisch dit soort tekst: Bijv. [url]www.waarneming.nl[/url] wordt letterlijk { HYPERLINK \"http://www.waarneming.nl\" } Dus met accolades etc. Ook de vermelde websites in mijn handtekening verandert automatisch mee. Dit verandert zodra ik de tekst in de mail heb getikt.\r\n\r\nAls ik zo\'n mail in mijn verzonden items open ziet alles er gek genoeg normaal uit en de ontvanger ziet weer iets anders: [url]www.waarneming.nl[/url] . Dubbelop dus.\r\n\r\nHoe krijg ik alles weer zoals het was? Dus alleen maar [url]www.waarneming.nl[/url] hoeven tikken en dat bet lichtblauw wordt en onderstreept.......
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;654558]|Kijk eens in Outlook onder opmaak, er zal een Vinkje verkeerd staan, in plaats van HTML platte tekst o.i.d.[/QUOTE]\r\n\r\nAlvast bedankt voor het meedenken. Als ik in een mail sta (nieuw of reply) en ik klik op \"tekst opmaken\" dan zie ik in het lichtblauw (dus aangevinkt) HTML. Als ik een andere aanklik dan verandert er niets in de getypte tekst (blijft dus als in eerste post beschreven) maar m\'n automatisch ingevoegde handtekening verandert wel: geen kleur meer etc en ik kan mijn website niet aanklikken. \r\n\r\nWie heeft er nog meer een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...