Ga naar inhoud

thuisnetwerk


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben 75, woon in Zweden en heb een HP laptop met Windows 7 en een Toshiba laptop met Windows 8.1 Ik wil nu een LAN bouwen, maar dat lukt mij niet, Ik heb nu 2 vragen te weten: kun je een Lan maken met een computer met Windows 7 en één met Windows 8.1\r\nDe aansluiting voor Windows 8.1 was al geheel klaar toen ik 8.1 had geinstalleerd, maar met Windows 7 is dit moeilijke ik kan nl niet het wachtwoord vinden. Als ik klik op de link: waar kan ik het wachtwoord vinden, dan kom ik bij het venster waar ik het wachtwoord moet invullen. Dit schiet dus niet op. aan iemand mij helpen??
Link naar reactie
Ik bedoel het wachtwoord van de thuisgroep. Ik heb wel het wachtwoord van de computer met Windows 8.1 maar niet van die met Windows 7 Het enige wat ik volgens mij nog nodig heb is het wachtwoord. Ik heb dat wel gezien, maar was zo stom om het niet te noteren en dacht dat er wel weer een venster zou komen\"wachtwoord vergeten, klik dan hier\" maar dat kwam dus niet.
Link naar reactie
Ga via het configuratiescherm naar \" Configuratiescherm\\Netwerk en internet\\Thuisgroep\" Daar kan je het wachtwoord voor de thuis groep inzien, afdrukken en wijzigen. \nDe andere pc moet je met dat wachtwoord via dat zelfde centrum lid maken van diezelfde thuisgroep. \nDaarna kan je zelf kiezen wat je wilt delen via het netwerkcentrum.\n\nNiek
Link naar reactie
Hej, Het \"probleem\" is opgelost. Ik had het wachtwoord van de compuuter met Windows 8 wel op een papiertje geschreven en daarna ingevuld op de computer met Windows 7, maar dat werkte niet, dus dacht ik dat ik 2 verschillende wachtwoorden zou moeten hebben. Ik heb nuna jou bericht het wachtwoord gekopieeerd naar een e-mail en vandaar weeer gekopieerd en ingeplakt op de computer met Windows 7 en toen kreeg ik onmiddellijk de mededeling dat deze computer nu ook was aangesloten op het Thuis netwerk. Nu nog even uitzoeken hoe het verder gaat, maar dat lukt zeker. Ik wil je heel hartelijk bedanken voor je wel heel snelle en goede hulp.. In een woord fanttastisch. Moet ik mij nu nog verder afmelden??\r\nRuud
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...