Ga naar inhoud

WinAmp Stop


Aanbevolen berichten

[QUOTE=ricky1;647334]Wat zijn jullie ervaringen met [url]http://www.filehippo.com/[/url] ?[/QUOTE]\r\nGeen ervaring, maar ook hier geldt wat eerder is gezegd. Haal je software gewoon bij de maker. Alleen als het bij de maker niet meer te krijgen kun je zo\'n downloadsite gokken. Maar let dan wel heel goed op welke troep je allemaal erbij binnen haalt.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Softpedia is een van de betere, ik heb nog nooit iets fouts mee binnengehaald. Filehipppo is bij mijn weten ook ok. Maar als winamp ermee stopt, gaat hun site waarschijnlijk ook offline, en ben je gewoon aangewezen op externe sites. Het ging mij ook niet om softpedia, maar om aan te geven dat winamp een gewone installer gebruikt, en geen downloader. Die zijn meestal veel kleiner, hooguit een paarhonderd MB.\n\nInderdaad wel uitkijken welke link je aanklikt. Dat wordt tegenwoordig steeds erger. Is ook heel gewoon bij softwaremakers zelf. Het is niet ongewoon dat je tien verschillende downloadknoppen ziet, en er ergens halverwege de pagina een obscuur linkje staat, met de daadwerkelijke download. Ergerlijk.
Link naar reactie
[QUOTE=BackupMod;647314]ondanks dat ik overal de vinkjes verwijderd had en \'nee\' geklikt had.[/QUOTE]\n\nSommige installers zijn zo geniepig dat ze vragen of je een toolbar NIET wilt installeren. In dat geval moet je dus op Ja klikken om hem NIET te installeren.\n\nOok wordt soms bij het uitvinken van een keuze bij een andere keuze het vinkje weer aan gezet die je dan weer apart uit moet vinken.\nHet is dus echt een kwestie van goed lezen maar ook opletten wat er gebeurd als je een instelling wijzigt.
Link naar reactie
Ik kwam zonet uit op Audacious. Open source, simpele player. Maar wel met de mogelijkheid om zoals Winamp liedjes in de wachtrij te zetten. En een vergelijkbare jump-to-file mogelijkheid. \n\nSysteembelasting valt ook erg mee:\nWindows Media Player: 177 MB, 2% (geminimaliseerd)\nAudacious: 16 MB, 1% (geminimaliseerd naar tray)\nWinamp: 13 MB, 0% (geminimaliseerd naar tray)\n\nVoor mij eigenlijk genoeg reden om gewoon bij Winamp te blijven, ookal is het niet open source. Ik gebruik nu ook een Winamp versie die een jaar oud is. Als het werkt is er niet echt reden om te updaten.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;647359]Sommige installers zijn zo geniepig dat ze vragen of je een toolbar NIET wilt installeren. \nIn dat geval moet je dus op Ja klikken om hem NIET te installeren.[/QUOTE]\nBen misschien zo bij Avira na een door hun gelanceerde upgrade een lange tijd bezig geweest om de Ask toolbar er uit te bikken. \nZelfs dé-installeren wat met Ask te maken had deed Ask nog op manieren contact met Internet houden, en een flink \naantal MB\'s geheugen innemen. Onbeleefd op zijn minst.
Link naar reactie
[QUOTE=Atlanta;647209]\n\nDonderdag, 21 nov. 2013 \n\nMuziekspeler Winamp houdt na 15 jaar op te bestaan. Vanaf 20 december is het mp3-programma niet meer te downloaden.\nGroeten, Atlanta[/QUOTE]\n\nEn als er op computer gebied geen al te gekke dingen gebeuren gaat de Muziekspeler Winamp die je nu gebruikt nog wel 15 jaar mee.\nDat de makers er mee stoppen betekend niet dat het programma ook gelijk stopt.
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;647401]installeer nog steeds 2.8 op windows machines.\n3 was een ramp en bijna alle ontwikkelaars zijn toen ontslagen.\nMeen dat het later wel beter was maar 2.8 voldeed voor me.\nOp Linux gebruik ik Audacious wat vrijwel hetzelfde is.\nMeen ook dat de ene een kloon van de ander was.[/QUOTE]\n \nDenk erom dat er ook lekken worden ontdekt in Winamp die weer worden verholpen met een nieuwe versie van het programma.\nNiet alleen Java en Acrobat reader bevatten lekken.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
een paar jaar terug ben ik op zoek gegaan naar een alternatief voor winamp.\r\nbelangrijk voor mij:\r\n- goede muziek bibliotheek (genoeg info en sorteren)\r\n- uiteraard een afspeel deel (stop, vooruit, overslaan, tijd -aftellen- etc)\r\n- een afspeellijst (niet zichtbaar bij de screenshots, maar is er wel)\r\n- veel in kunnen stellen\r\n- plug-ins (om bv andere formaten dan mp3 af te spelen)\r\n\r\nDit zijn dus allemaal dingen die ook in winamp zitten.\r\nIk kwam na een hoop zoeken uit bij \'Quintessential Media Player\' en nog geen spijt van gehad\r\n[url]http://quinnware.com/[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...