Ga naar inhoud

interne harde schijf


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Niekie30;639950]...de vraag begon, met een klacht over een trage pc. \r\n[/QUOTE]\r\nDaar kan ook bijkomen (gezien de leeftijd en aantal keren opstarten) dat er zware fragmentatie is.\r\nZou je ook nog kunnen proberen, een nacht laten defragmenteren. Zeker dat je er iets mee opschiet qua snelheid, maar het legt wel stress op een oude disk, dus die warmte moet eerst bekeken worden, dat slijt echt.
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
[QUOTE=erikdenhouter;639944]Graag gedaan, vertel ons nog maar eens hoe je het verder hebt afgehandeld.[/QUOTE]\r\n\r\nMorgen start de verkoop van een Medion pc met: Windows 8.1, de vierde generatie Intel® Core™ i5-4570 processor, NVIDIA® GeForce® GTX 760 DirectX®11-videokaart, 16 GB DDR3 SDRAM-werkgeheugen op 1.600 MHz, 128 GB SSD (Solid State Drive), 1 TB harde schijf, Multistandaard DVD-/CD-brander, Wi-Fi® b/g/n, 1 x USB 3.0 en 5 x USB 2.0.\r\n\r\nIs dit een goede koop voor € 799,00 ?
Link naar reactie
Die moet het gewoon gaan doen met Windows 8.1 volgens de site van Cannon.\n\nEen pc van 800 euro is het. Hij heeft een behoorlijke videokaart aan boord, een snelle processor, 8 GB werkgeheugen en een supper snelle ssd schijf. \nAls je niet veel meer met de pc doet dan mailen, surfen en foto\'s kijken, kan je met een pc van rond de 500 euro ook goed werken.\n\nNiek
Link naar reactie
Sterke Computer.\r\n\r\n\r\nMaar ook ik ben niet weg van de kasten van Medion dit soort computers worden ook bij Mediamarkt en Medion verkocht .\r\n\r\n[url]http://www.medion.com/nl/welcome?wt_mc=nl.extern.sem.google.eprof&wt_cc1=medion_brand_nl&wt_cc2=welcome&wt_cc3=search&erid=1386752209143877301&gclid=CIfrvMbmp7sCFclQ3godlygAMA&zanpid=1845776494132450305[/url]\r\n\r\n misschien daar nog een leuke aanbieding.\r\n\r\n..........
Link naar reactie
In 2006 heb ik mijn huidige Medion pc bij de Mediamarkt gekocht. Hij heeft altijd, m.u.v. het laatste half jaar waarin hij traag is geworden, goed gefunctioneerd.\r\nAls leek denk ik dat de Medion bij Aldi een goede koop is maar ik koop liever bij een pc zaak vanwege de kennis en service.\r\n\r\nDe kast vind ik onbelangrijk. Mijn externe harde schijf kan net als nu boven op de kast in de speciale aansluiting worden geschoven waardoor usb en adapter niet nodig zijn. Ik had ergens op dit forum gelezen dat een i 5 of i 7 processor voor snelheid zorgt en ik vind een ssd ook voordelen hebben. \r\nVolgens Niek, bedankt voor je bericht, kan de Canon printer met Windows 8.1 uit de voeten. Ik neem aan dat ik dan geen nieuwe drivers hoef te installeren.\r\n\r\nMaar ik laat mij graag door kenners als jullie op andere gedachten brengen.
Link naar reactie
Medion is geen verkeerd merk. Je krijgt kwalitatief goede systemen voor een redelijke prijs.\r\nHet enige probleem met Medion is dat je nooit moet proberen om onderdelen te upgraden.\r\nDe onderdelen zoals het moederbord zijn vaak specifiek voor Medion gemaakt en niet te vergelijken met standaard onderdelen van hetzelfde merk en type waardoor snel problemen ontstaan wanneer je iets wilt vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...