Ga naar inhoud

na crash mail in thunderbird kwijt


Aanbevolen berichten

De Computer Crash was toch geen Windows Probleem.\r\n\r\nEn het niet willen activeren daar heb ik mijn twijfels over .\r\n\r\nDus niet alles op Microsoft afschuiven. ;)\r\n\r\nIk activeer nog regelmatig een XP computer , en heel soms moet ik dan met microsoft bellen , de activeer computer ook dat werkt prima.\r\n\r\nMaar als je gewoon naar Microsoft belt ?? en er staat een oem versie op de Computer , ben je gewoon aan het verkeerde adres , Oem versie van XP daar geeft Microsoft geen support op.\r\n\r\nDegene die de Oem versie Installeert is dan de persoon die support moet geven.\r\n\r\nDat kan ook de leverancier van de Computer / Laptop zijn.:)\r\n\r\nGezien op Wikipedia \r\n\r\nSoftware is soms ook als OEM-versie te koop. Voorbeelden zijn Microsoft Windows en Microsoft Office. Deze worden over het algemeen alleen verkocht bij een nieuwe computer of als los product. Het prijsverschil kan aanzienlijk zijn, maar de bijgeleverde documentatie is over het algemeen zeer beknopt. Ook komt het voor dat OEM-versies van software onder een restrictievere licentie worden verstrekt dan retail-versies. De klant moet dan voor zijn ondersteuning aankloppen bij de OEM en niet bij de eigenlijke fabrikant. De software kan door de OEM enigszins zijn aangepast, zodat bijvoorbeeld het logo van de OEM op het scherm verschijnt.\r\n.
Link naar reactie
[QUOTE=hindrik;638419]Mijn win xp, de oude dus, was gewoon met de nieuwste update( nclusie SP3) bezig.\n....\nToen ik na de mededeling van de activatie op de knop drukte van nu activeren zag ik op mijn beeldscherm of een leeg windowtje verschijnen waar ik niets mee kon of ik kreeg de mededeling dat er iest niet opgestart kon worden. Ik heb zelf de helpdesk in Amsterdam gebeld met het vertelde resultaat.\nDie mevrouw had het nog wel over twee opdrachten die ik in commando scherm diende in te tikken, maar die deden het niet en toen hield het ondersteunen via haar op.[/QUOTE]\nHet was een activatie-mededeling tijdens een al lang geïnstalleerde Windows. En als gevolg van een crash (al weet ik niet wat de symptomen daarvan waren buiten de vraag om activatie), dus ik denk dat mevrouw die mededeling over het stoppen met ondersteunen van XP foutief heeft gebruikt, en dat ze had moeten zeggen dat een herinstallatie waarschijnlijk nodig is, en dat activatie daarna gewoon verloopt. Maar weet dat maar eens als hulptafel.\nMisschien dat er zelfs nog meer oplossingen waren buiten herinstallatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...