Ga naar inhoud

wat Engelse naar NL vertaling probleempjes


Aanbevolen berichten

[QUOTE=burgkop;648098]Dat moet je geen telefoon gebruiken, de telefoon provider slaat ook van alles van je op, wie je wanneer belt en weet ik wat, gaat ook naar anderen, dat is nu eenmaal de handel in gegevens.\r\n\r\nMaar zoals iedereen weet is Google de grootste verzamelaar van gegevens, dus ook zodra je het internet op gaat wordt je in de gaten gehouden.\r\nDan kun je niet zeggen dat mijn telefoon de oorzaak zou zijn van spam,\r\nhet hoort bij de tegenwoordige tijd.\r\nDe gegevens krijgen ze toch wel, is het niet linksom dan wel rechtsom.\r\nWil je dat niet, dan telefoon weggooien en niet op internet komen.;)\r\nJe komt er gewoon niet onderuit.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDaarom heb ik ook simlockvrije toestellen en prepaid sims die ik ook niet aanmeld voor een tientje gratis beltegoed:D
Link naar reactie
  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    223

Maar ze weten wel waar je bent en met wie je belt.\nHoe vaak je naar een zelfde nummer belt enz. enz. (en wat je zegt :grin:)\nHeb zelf ook PP maar met automatisch opwaarderen als het op raakt.\nDan moet je ook gegevens geven anders kan het niet.\nMaar daar heb ik geen probleem mee, dat doe ik liever dan zonder tegoed zitten, als het echt nodig is. Ik bel per jaar voor minder dan 10 euro dus aan mij verdienen ze niet veel.\nPP hier in huis op 4 toestellen alleen om bereikbaar te zijn. Krijg steeds een bericht na een half jaar dat je effe moet bellen, of het nummer nog wordt gebruikt ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...