Ga naar inhoud

wat Engelse naar NL vertaling probleempjes


Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;645204]Het forum is een flink aantal dagen off-line geweest, \'uit de lucht geweest\' zoals sommigen zeggen, in die periode kon niemand inloggen. Ik vermoed dat jij dat net [B]gemist [/B]hebt.\nAlles is zo\'n beetje het gevolg van het feit dat het forum naar een andere server verhuisd is.[/QUOTE]\nDat zou kunnen Erik, maar alle keren dat ik naar CID ging was er niets aan de hand, althans kon gewoon inloggen.\nUiteraard kon ik een paar dagen hebben overgeslagen.\n\nMaar de vraag van nu is of jullie die smileys dan ook niet zien, rechts, wwar je zit te antwoorden, ik zie er twee.\nLig hier niet wakker van, vroeg het mij af.
Link naar reactie
  • Reacties 222
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    223

[QUOTE=burgkop;645207]\n.\n \nMaar de vraag van nu is of jullie die smileys dan ook niet zien, rechts, wwar je zit te antwoorden, ik zie er twee.\nLig hier niet wakker van, vroeg het mij af.[/QUOTE]\n \nDie zie je alleen als je de optie\"quote \"gebruikt!:confused::rolleyes: deze dus.\n \nAlleen hoor je dan veel meer smileys te zien.Al de andere zijn vakjes met een kruisje er in.:p;):eek::razz:^o)\nIs eigenlijk ook al niks nieuws.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;645227]Die zie je alleen als je de optie\"quote \"gebruikt!:confused::rolleyes: deze dus.\n \nAlleen hoor je dan veel meer smileys te zien.Al de andere zijn vakjes met een kruisje er in.:p;):eek::razz:^o)\nIs eigenlijk ook al niks nieuws.[/QUOTE]\nNee hoor, ook bij een enkele reactie.\nEn meer opties maakt dan ook niet uit.\\, zelfde smileys als bij Quote.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;645211]Ik zie die rechts ook niet inderdaad.\nMaar er zijn wel meer afbeeldingen weg waaronder ook de avatars.[/QUOTE]\nOh, ik mis het dus niet alléén.\nDie avatars was mij nog niet eens opgevallen.\nHoe zou dat komen, zijn ze dan bij CID bezig met de software of zo te veranderen?\nNormaal blijft het toch allemaal staan als het eenmaal werkt?
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;645242]\nHoe zou dat komen, zijn ze dan bij CID bezig met de software of zo te veranderen?[/QUOTE]\n[url=http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=645204&postcount=197]Bericht #197[/url]\n\nHet is nog niet goed \'gerepareerd\', maar er is ook een failliet van HUB op hetzelfde moment waardoor de aandacht daar wat verdeeld is.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;645204]Het forum is een flink aantal dagen off-line geweest, \'uit de lucht geweest\' zoals sommigen zeggen, in die periode kon niemand inloggen. Ik vermoed dat jij dat net [I]gemist [/I]hebt.\nAlles is zo\'n beetje het gevolg van het feit dat het forum naar een andere server verhuisd is.\n[COLOR=White].[/COLOR][/QUOTE]\nWas dit dan de oorzaak van de overstap, of een vermoeden?\nMeestal werkt alles daarna toch weer op korte termijn als vanouds?\nWij wachten het dan maar af, ben benieuwd hoelang het gaat duren.
Link naar reactie
Dat gezeur over die smileys en avatars is een eindeloze en zeer nutteloze discussie, er zijn problemen geweest bij het overkoepelend orgaan (HUB) en dat hebben wij allemaal kunnen lezen, Computeridee is daar een onderdeel van en mocht blijven inclusief de website en belangrijker voor ons, dit forum wat overigens al eens een zeer lange tijd uit de lucht is geweest door misbruik problemen e.d.\r\n\r\nDie smileys en avatars komen ook wel weer terug binnenkort.\r\nDe verhuizing heeft (naar mijn bescheiden mening) in een te korte warrige tijd een verhuizing meegemaakt waarbij iets is misgegaan, misschien is er een map blijven staan op de vorige server waar alle smileys en avatars in zijn opgeslagen en is het nu even zoeken op vele Terabyte aan data verdeeld over veel schijven.\r\nDe map is ogenschijnlijk in het geheel niet meer aanwezig want bij het opnieuw uploaden in mijn profiel krijg ik dit te zien[QUOTE]Unable to save image[/QUOTE].
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Inmiddels bergen met APPs geprobeerd, als je die toestemmingen ziet die je moet geven voor de onzinnigste dingen, kom je toch heel vaak ook die toestemming voor je telefoon tegen.\nOok op mijn tablet waar geen telefoon op zit.\nDat komt iedereen tegen die met Android (in het bijzonder) bezig is. Zelden dat je iets, zonder toestemming, kunt installeren.\nMaar ja, zie je ook met computersoftware, hoort er gewoon bij, anders kun je niet veel.:mad:
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;646950]Inmiddels bergen met APPs geprobeerd, als je die toestemmingen ziet die je moet geven voor de onzinnigste dingen, kom je toch heel vaak ook die toestemming voor je telefoon tegen.\r\nOok op mijn tablet waar geen telefoon op zit.\r\nDat komt iedereen tegen die met Android (in het bijzonder) bezig is. Zelden dat je iets, zonder toestemming, kunt installeren.\r\nMaar ja, zie je ook met computersoftware, hoort er gewoon bij, anders kun je niet veel.:mad:[/QUOTE]\r\n\r\nOver de opbouw en toestemmingen betreffende software zijn na 30 jaar nog steeds geen wettelijke regels in geen enkel land ter wereld, iedereen kan zijn of haar reglement opzetten en dan is het ook nog niet eens aan te vechten, men zegt dan je bent niet verplicht onze software te gebruiken. \r\nDit is ook één van de belangrijkste redenen waarom bij een Computer inbraak bij een bank er zo min mogelijk (liever helemaal niets) in de pers komt, maar reken erop dat banken meerdere malen per dag worden aangevallen en dat 99% van de aanvallen nog lukken ook. Er zijn dagelijks updates op internet lijsten te vinden met gekraakte pincodes en rekeningnummers en creditcard gegevens. Voor een paar tientjes kun je een dag lang shoppen op internet en je aankopen naar een adres in het buitenland bij familie of laten vrienden bezorgen:(:@
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Had ik wel eens gezien die tabellen van creditcards.\nZelf houdt ik mij daar uiteraard niet mee bezig natuurlijk, heb ook geen creditcard.\n\nTrouwens die irritante toestemmingen om cookies te plaatsen, daarvan weet je ook niet wat er gebeurt.\nZonder kom je ook niet verder.\n\nGisteren was het wéér te horen in DWDD, wat ze allemaal niet (en vooral WEL) van je weten.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=BlackTiger;647503]Daar mag je Brussel voor bedanken. Die hebben gezorgd voor die cookie verplichting, wat er in resulteerde vrijwel elke site zo\'n toestemmingsdingens voor cookies heeft.[/QUOTE]\nRadar gezien van 18-11-2013?\n[URL]http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1379742[/URL]\n\nKun je zien dat er bijna géén enkele app is, welke geen gegevens doorgeeft aan derden.\n\nIn principe komt het er eigenlijk op neer dat je alleen veilig bent als je geen telefoon hebt of apps gebruikt.\n\nMoet je gewoon mee leven, of niet gebruiken, maar ja, dat kan al niet als je een mobiel hebt, maakt niet uit of het een nieuwe of oude is, ook zonder apps weten ze al veel.\n\nNiemand is er blij mee maar je moet er wel mee leren leven.\nDus wat maakt het dan verder nog uit, vraag ik mij af.\nOok een klein \"onschuldig\" appje geeft al zooi door.
Link naar reactie
[QUOTE]Kun je zien dat er bijna geen enkele app gegevens doorgeeft aan derden.[/QUOTE] \"Bijna!\" Dat zegt al alles!\r\n\r\nMaar daar gaat en ging het ook niet om, het gaat en ging over het geven van toestemming aan de makers van de App zo zodat de App bepaalde dingen zou kunnen/willen en dan mogen/mag doen.\r\n\r\nBijvoorbeeld om je Toestel over te nemen om als doorgeefluik voor spam te dienen, waarvoor je dus toestemming geeft/hebt gegeven en je dan juridisch geen enkele poot hebt om op te staan, sterker nog [U]jij[/U] kunt beschuldigd en [B]bestraft worden[/B] omdat het gebeurt met [U]jou[/U] smartphone.:@
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;648075]\"Bijna!\" Dat zegt al alles!\n\nMaar daar gaat en ging het ook niet om, het gaat en ging over het geven van toestemming aan de makers van de App zo zodat de App bepaalde dingen zou kunnen/willen en dan mogen/mag doen.\n\nBijvoorbeeld om je Toestel over te nemen om als doorgeefluik voor spam te dienen, waarvoor je dus toestemming geeft/hebt gegeven en je dan juridisch geen enkele poot hebt om op te staan, sterker nog [U]jij[/U] kunt beschuldigd en [B]bestraft worden[/B] omdat het gebeurt met [U]jou[/U] smartphone.:@[/QUOTE]\nDat moet je geen telefoon gebruiken, de telefoon provider slaat ook van alles van je op, wie je wanneer belt en weet ik wat, gaat ook naar anderen, dat is nu eenmaal de handel in gegevens.\n\nMaar zoals iedereen weet is Google de grootste verzamelaar van gegevens, dus ook zodra je het internet op gaat wordt je in de gaten gehouden.\nDan kun je niet zeggen dat mijn telefoon de oorzaak zou zijn van spam,\nhet hoort bij de tegenwoordige tijd.\nDe gegevens krijgen ze toch wel, is het niet linksom dan wel rechtsom.\nWil je dat niet, dan telefoon weggooien en niet op internet komen.;)\nJe komt er gewoon niet onderuit.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;648075]\"Bijna!\" Dat zegt al alles!\n\nMaar daar gaat en ging het ook niet om, het gaat en ging over het geven van toestemming aan de makers van de App zo zodat de App bepaalde dingen zou kunnen/willen en dan mogen/mag doen.\n\nBijvoorbeeld om je Toestel over te nemen om als doorgeefluik voor spam te dienen, waarvoor je dus toestemming geeft/hebt gegeven en je dan juridisch geen enkele poot hebt om op te staan, sterker nog [U]jij[/U] kunt beschuldigd en [B]bestraft worden[/B] omdat het gebeurt met [U]jou[/U] smartphone.:@[/QUOTE]\nDat moet je geen telefoon gebruiken, de telefoon provider slaat ook van alles van je op, wie je wanneer belt en weet ik wat, gaat ook naar anderen, dat is nu eenmaal de handel in gegevens.\n\nMaar zoals iedereen weet is Google de grootste verzamelaar van gegevens, dus ook zodra je het internet op gaat wordt je in de gaten gehouden.\nDan kun je niet zeggen dat mijn telefoon de oorzaak zou zijn van spam,\nhet hoort bij de tegenwoordige tijd.\nDe gegevens krijgen ze toch wel, is het niet linksom dan wel rechtsom.\nWil je dat niet, dan telefoon weggooien en niet op internet komen.;)\nJe komt er gewoon niet onderuit.\n\nIk heb trouwens nog geen last van spam, ja soms dat iri-balkje onderin met reclame, maar daar is geloof ik wat voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...