Ga naar inhoud

Zwart scherm ( aanvulling op eerdere vraag ) Ferassie?


ferassie

Aanbevolen berichten

Ik heb een eerdere vraag gesteld over mijn laptop dat bij iedere update mijn scherm zwart blijft. Ik moet hier even een aanvulling op geven, want mijn scherm blijft niet alleen bij een nieuwe update zwart. Maar ook wanneer ik mijn laptop opnieuw wil opstarten ( dus niet afsluiten maar opstarten ) dan krijg ik dus ook dat zwarte scherm. Ik heb maar 1 reactie gekregen waar ik niet verder mee kwam. Er moeten toch experts zijn die weten waar het probleem in zit. Is het windows of is het iets met het moederbord of bios, ik weet het gewoon niet meer. Als ik mijn laptop gewoon echt afsluit en later mijn laptop weer aanzet, is er niets aan de hand. Alles werkt dan gewoon, dus ook mijn scherm komt dan tevoorschijn. E als ik aan het werk ben op mijn laptop dan werk hij perfect. Geen enkel probleem heb ik dan meer. Dit was even een aanvulling op mijn eerdere vraag over ZWART SCHERM van ferassie. Help me a.u.b want als het zover is dat ik het zwarte scherm heb, ben ik een tijd bezig om hem weer normaal te krijgen Dat doe ik door de aan en uit knop in te drukken en net op tijd los te laten, dan kom mijn laptop in de slaapstand en als ik dan enter dan komt mijn scherm tevoorschijn. bij voorbaat dank, Ferassie
Link naar reactie
Feressie als antwoord de vraag kan simpel zijn .mogelijke oplossing hiervoor is het gedrag van aan en uit knoppen veranderen. 1 Ga W10 klik op instellingen 2 zoek energie en slaapstand. 3 klik links op extra energie instellingen. Bovenste gedrag van aan/uit-knoppen bepalen. Haal alleen het vinkje weg bij snel opstarten. Na elke grote update zal deze weer ingeschakeld worden de genoemde procedure weer herhalen, er valt ( te weten) niets aan te doen. Misschien heb je hier wat zo niet aan kijk anders op Youtube filmpjes vooral die van Britec.uk zijn het erg duidelijk! Gr.Maswix
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...