Ga naar inhoud

jpg bestanden op tv scherm afspelen


Aanbevolen berichten

hallo, \r\nik heb een led tv en hierop wil ik automatisch een aantal .jpg bestanden af laten spelen (soort dia voorstellling)\r\nde bestanden staan op een usb stick en ik kan ze handmatig opzoeken op de tv als ik de usb stick open.\r\nmaar nu komt het! ik wil graag dat alles automatisch gaat.\r\nop de tv zit een timer die ik in kan stellen tevens de gewenste source.\r\n\r\ndit werkt ook, maar nu wil ik dus dat als mijn tv met de timer opstart hij de usb opstart en gelijk die .jpg bestanden afspeeld.\r\nhet is mogelijk maar ik kan het niet echt voor elkaar krijgen.\r\nben al bezig geweest een autorun.inf te maken maar ik weet niet wat ik in deze autorun moet zetten?\r\nOpen= ???????\r\nicon= ????\r\n\r\ngraag wacht ik jullie reactie\'s af.\r\ngrt flip.
Link naar reactie
ja er zit wel degelijk een computertje in die tv, want ik kan er ook mee op internet.\nis enkel zeer omslachtig om te typen met je afstandbediening (kan dus wel)\n\nop de tv zit ook een RS232 aansluiting, misschien kan ik via deze aansluiting in het kloppend hart van de tv komen?\n\nals ik de stick in de tv steek start deze automatisch op en geeft dan de bestanden weer die er op staan.\ndus ik dacht dat je dan ook wel gelijk door kon gaan naar die betreffende bestanden.\n\ngrt rene
Link naar reactie
Vertel nou eerst eens merk en type van de TV, dan kan iemand er iets zinnigs over zeggen.\nIk heb hier een Phillips ding staan (geen smart tv) van een jaar of 3 oud. Als ik daar een usb stick met foto\'s in prik, wordt er automatisch een dia show gestart. \nMaar ik kan ook gewoon via de \"Source\"knop, naar de usb stick bladeren en er 1 foto uit pikken, om te bekijken.\n\nNiek
Link naar reactie
hoi, ik heb een samsung van nog geen 2 maanden oud, is een LED tv \nen ik heb een philips LCD tv van ongeveer 2,5 jaar oud met ambilight .\nbijde tv\'s zijn uitgerust met usb en ethernet aansluiting.\n\nzal vanmiddag ff proberen alle gegevens van de tv\'s te posten als dat nog nodig is\n\nalvast bedankt voor jullie snelle reactie\'s\ngrt
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;628955]Vertel nou eerst eens merk en type van de TV, dan kan iemand er iets zinnigs over zeggen.\r\nIk heb hier een Phillips ding staan (geen smart tv) van een jaar of 3 oud. [LIST]\r\n[*]Als ik daar een usb stick met foto\'s in prik, wordt er automatisch een dia show gestart.\r\n[/LIST] \r\nMaar ik kan ook gewoon via de \"Source\"knop, naar de usb stick bladeren en er 1 foto uit pikken, om te bekijken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndat wil ik nou juist ook
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...