Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 hallo, \r\nik heb een led tv en hierop wil ik automatisch een aantal .jpg bestanden af laten spelen (soort dia voorstellling)\r\nde bestanden staan op een usb stick en ik kan ze handmatig opzoeken op de tv als ik de usb stick open.\r\nmaar nu komt het! ik wil graag dat alles automatisch gaat.\r\nop de tv zit een timer die ik in kan stellen tevens de gewenste source.\r\n\r\ndit werkt ook, maar nu wil ik dus dat als mijn tv met de timer opstart hij de usb opstart en gelijk die .jpg bestanden afspeeld.\r\nhet is mogelijk maar ik kan het niet echt voor elkaar krijgen.\r\nben al bezig geweest een autorun.inf te maken maar ik weet niet wat ik in deze autorun moet zetten?\r\nOpen= ???????\r\nicon= ????\r\n\r\ngraag wacht ik jullie reactie\'s af.\r\ngrt flip. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Als het al kan, is het in ieder geval handig dat je even vertelt welke dat dit is.\n\nIn autorun.inf zou ik het niet zoeken. Dat is een Windows-iets. Denk niet dat je tv Windows draait... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 nee die tv draait geen windows, maar wat bedoel je met het bovenste regeltje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Kijk bij een Computer speelt een programma bijvoorbeeld mediaplayer iets vanaf een USB stick.\r\nDat werkt onder een Windows versie .\r\n\r\nMaar een TV kan dat dus niet ,want zolang er niets iets als een Computertje in de TV zit , zal het in mijn optiek niet lukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 ja er zit wel degelijk een computertje in die tv, want ik kan er ook mee op internet.\nis enkel zeer omslachtig om te typen met je afstandbediening (kan dus wel)\n\nop de tv zit ook een RS232 aansluiting, misschien kan ik via deze aansluiting in het kloppend hart van de tv komen?\n\nals ik de stick in de tv steek start deze automatisch op en geeft dan de bestanden weer die er op staan.\ndus ik dacht dat je dan ook wel gelijk door kon gaan naar die betreffende bestanden.\n\ngrt rene Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Maar je hebt toch een [ mediaplayer ] nodig om het als dia af te spelen, en probeer dat maar eens op je TV te installeren.\r\n\r\nIk zou een klein Compact Computertje op de TV aansluiten.\r\nDan krijg je veel mogelijkheden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 ok dat kan ook, is eigenlijk geen probleem.\nmaar welke mogelijkheden heb ik dan extra?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Vertel nou eerst eens merk en type van de TV, dan kan iemand er iets zinnigs over zeggen.\nIk heb hier een Phillips ding staan (geen smart tv) van een jaar of 3 oud. Als ik daar een usb stick met foto\'s in prik, wordt er automatisch een dia show gestart. \nMaar ik kan ook gewoon via de \"Source\"knop, naar de usb stick bladeren en er 1 foto uit pikken, om te bekijken.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 [QUOTE=flipjetiel;628945] maar wat bedoel je met het bovenste regeltje?[/QUOTE]\r\nEh ja, sorry. Ik bedoel welke tv je hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2012 hoi, ik heb een samsung van nog geen 2 maanden oud, is een LED tv \nen ik heb een philips LCD tv van ongeveer 2,5 jaar oud met ambilight .\nbijde tv\'s zijn uitgerust met usb en ethernet aansluiting.\n\nzal vanmiddag ff proberen alle gegevens van de tv\'s te posten als dat nog nodig is\n\nalvast bedankt voor jullie snelle reactie\'s\ngrt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2012 [QUOTE=Niekie30;628955]Vertel nou eerst eens merk en type van de TV, dan kan iemand er iets zinnigs over zeggen.\r\nIk heb hier een Phillips ding staan (geen smart tv) van een jaar of 3 oud. [LIST]\r\n[*]Als ik daar een usb stick met foto\'s in prik, wordt er automatisch een dia show gestart.\r\n[/LIST] \r\nMaar ik kan ook gewoon via de \"Source\"knop, naar de usb stick bladeren en er 1 foto uit pikken, om te bekijken.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndat wil ik nou juist ook Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2012 [QUOTE=flipjetiel;628954]ok dat kan ook, is eigenlijk geen probleem.\r\nmaar welke mogelijkheden heb ik dan extra??[/QUOTE]\r\n\r\nDan kun je echt alles bekijken en afspelen .:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2012 samsung UE39EH5003\n\nphilips 32PFL8404H/12 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen