Ga naar inhoud

tablet op internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
Sorry Niek30..Bedankt voor je aanbod. Door de Kerstdagen kwam er van alles tussen. \r\nHet is vorige week gelukt met behulp van de telefonist van de fabrikant van mijn modem! :) Maarre.. Ik had gedacht dat ik dan ook zó draadloos op mijn laptop kon.. Maar die krijg ik helemaal niet draadloos.. Waar staan die instellingen eigenlijk? Ik heb het hele configuratiescherm al uitgespit!
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[QUOTE=Niekie30;631059]Wat is het exacte merk en type van de laptop. (sticker onderzijde).\r\nEn weet je de naam van je draadloze netwerkje en het wachtwoord? (de sleutel) \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nMerk laptop is Acer Aspire 5810T\r\n\r\nNaam draadloze netwerk?:confused: is dat het wachtwoord ingesteld voor het tablet?:confused:
Link naar reactie
De naam van het draadloze netwerk en het wachtwoord (de netwerk sleutel) staan vaak onder op de router. Of je moet ze instellen, door in te loggen op de router.\n\nMet je modem heeft het allemaal weinig te maken.\n\n[QUOTE]Het is vorige week gelukt met behulp van de telefonist van de fabrikant van mijn modem! Maarre.. Ik had gedacht dat ik dan ook zó draadloos op mijn laptop kon.[/QUOTE]\n\nDe ROUTER moet dus een draadloos netwerk in de lucht brengen met een naam en een beveiligings kode.\n\nAls je die beiden instelt, of weet, dan kan je je laptop online brengen. Zorg dan dat op de laptop WIFI aanstaat. Koppel een eventuele netwerk kabel LOS van de laptop en klik op het icoontje rechtsonder op de taakbalk, om naar de beschikbare draadloze netwerken te kijken.\nJe ziet dan een lijst met netwerken. \nDaar moet de naam van jou netwerk dan tussen staan.\nJe klik dubbel op die netwerk naam en na even kan je het wachtwoord van je draadloze netwerk invullen en heb je verbinding.\n\nNiek
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Eeuuhh Akkermans je zit hier zomaar in een ander zijn(haar) topic in te breken en ook nog eens met een heel ander onderwerp. Zou je even een nieuw topic aan willen maken en dan precies omschrijven wat jouw probleem is? de mededeling dat je je tablet leeg wilt maken en verkopen nemen wij voor kennisgeving aan en doen er verder niets mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...