Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Dit weekend leek me geschikt om ook eens proberen of ik het downloaden onder de knie kan krijgen. Welnu, ik haalde de film KEES MEES binnen en toe ik in de downloadmap keek zag ik allemaal voor mij vreemde toestanden zoals:\r\n \r\nmees-kees. part 1\r\nt/m\r\n mees-kees. part 27 winrar archive 130.048 kb\r\nbrave-nl bestand 3.980.750 kb\r\n\r\nHoe krijg ik dit nu als een film op een dvd ??\r\n\r\nDank, Ferry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Aangezien het hier een download uit illegale bron betreft (wat op zich niet illegaal is), staan de huisregels van dit forum niet toe dat we je hier mee helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Sorry, maar we gaan hier niet helpen om dit soort dingen werkend te krijgen.\r\nEr zijn genoeg mogelijkheden om dit uit te vinden, maar via dit forum gaan we dat niet doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen