Ga naar inhoud

Server 2008 R2 . met HTML 5 video code. krijg een error.?


sipnik

Aanbevolen berichten

Ik heb een Embedding gemaakt met HTML 5 video naar de website. Ik heb deze gemaakt in Notepad 2. als je in het notepad 2 de html code controleer via IE of via Google Grome dan werkt het filmje prima. Maar als ik deze, Browse via de (IIS), in de server, of via een andere computer via de site. Dan geeft hij het plaatje wel te zien , maar niet de controls balk in IE geeft "Error: Unsupported video type or invalid file pad" . In Google Grome laat hij wel de controle balk zien maar het filmpje speelt niet af. Ik ben al een tijdje hier mee bezig maar krijg dit niet voor elkaar, heb al geprobeerd om rechten te verhogen op het filmpje maar ook dat werkt niet. heeft iemand een idee hoe ik dit werkend krijg via mijn site. html code : <!DOCTYPE HTML> <html> <head> <title>html5 Video</title> </head> <body> <div class=".container"> <h1>Up and Running with HTML 5 video </h1> <h2>The Basic Code:</h2> <p>Here is an example of the basic code to play a video in an HTML 5 page:</p> <video width="720"height="460" controls loop preload="auto" poster="/Wildlife.jpg"> <source src="Wildlife.mp4"> type = "video/mp4"> <source src="Wildlife.webm"> type = "video/webm"> <source src="Wildlife.ogg"> type = "video/ogg"> <source src="Wildlife.WMV"> type = "video/WMV"> <source src="Wildlife.AVI"> type = "video/AVI"> <source src="Wildlife.MKV"> type = "video/mkv"> <source src="Wildlife.flv"> type = "video/flv"> <source src="Wildlife.swf"> type = "video/swf"> <object src="Wildlife.mp4" </object> Your brouwser doesn't support HTML 5 </video> </div> </body> </html>
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...