Ga naar inhoud

foutmeldingen


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk speel Command & Conquer Generals Zero Hour, en vrijwel alleen online. Vandaag wilde ik online gaan spelen, maar kreeg steeds de foutmelding dat ik mijn internet verbinding moest controlleren. Terwijl ik wel gewoon op internet kon (bv. internet explore). Ik heb toen het spel opnieuw geinstalleerd, systeem herstel gedaan, firewall eraf gegooid en niks hielp. Uit eindelijk weer systeem herstel gegaan van waar ik vandaan kwam. Nu krijg ik als ik het spel uberhaut wil opstarten de volgende foutmelding \"please login with administrator privileges and try again\". Ik ben gewoon de administrator van mijn computer, sterker nog er zitten geen andere accounts op mijn pc. Daarnaast krijg ik het spel ook niet verwijderd. Ik krijg ook een foutmelding als ik mijn pc opstart over de weg geooide firewall(virusscanner). Die zal ik bij het heropstarten nog een keer posten. Die virusscanner werkt nu ook niet...\r\n\r\nHopelijk kunnen jullie mij verder helpen!\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\nMartijn
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat zijn wel 5 of 6 problemen. Ten eerste: Als je een spel eerst her installeert en je doet daarna systeem herstel, is je spel weer foetsie.\nIk zou het spel met revo uninstaller verwijderen, daarna opnieuw opstarten en het spel weer installeren.\nDoe ook even een diepe scan met Malwarebytes [url]http://www.malwarebytes.org/[/url]\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb al een scan gedaan met malwarebytes, maar geen resultaat. Ik kan dus niks downloaden/ verwijderen aangezien ik GEEN beheerder ben van de pc. Terwijl ik dat voorheen wel was. Als ik met veilige modus inlog, krijg ik wel de keuze uit \"Martijn\" en \"Administrator\". Terwijl als ik normaal opstart er alleen \"Martijn\" staat. Ik krijg \"Administrator\" ook niet verwijderd...
Link naar reactie
Het is normaal dat je in veilige modus dat account wel ziet en normaal niet. \nJe kunt in veilige modus inloggen op de naam Administrator, meestal zonder wachtwoord, tenzij je dat er zelf een keer hebt opgezet. \nJe kunt dan bij accountbeheer (via configuratiescherm) kijken of gebruiker Martijn nog administrator rechten heeft.\nZo niet: stel dat opnieuw in.\nEn het account Administrator kan je inderdaad niet verwijderen, als er geen ander account op de pc is, met dezelfde rechten. \n\nAls er niets meer lukt, kan je (ingelogd onder Administrator) ook een nieuw account aanmaken en ja data overzetten. \nMogelijk moet je dan ook wat programma\'s weer installeren.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620201]Het is normaal dat je in veilige modus dat account wel ziet en normaal niet. \r\nJe kunt in veilige modus inloggen op de naam Administrator, meestal zonder wachtwoord, tenzij je dat er zelf een keer hebt opgezet. \r\nJe kunt dan bij accountbeheer (via configuratiescherm) kijken of gebruiker Martijn nog administrator rechten heeft.\r\nZo niet: stel dat opnieuw in.\r\nEn het account Administrator kan je inderdaad niet verwijderen, als er geen ander account op de pc is, met dezelfde rechten. \r\n\r\nAls er niets meer lukt, kan je (ingelogd onder Administrator) ook een nieuw account aanmaken en ja data overzetten. \r\nMogelijk moet je dan ook wat programma\'s weer installeren.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHet vreemde is dus, dat ik die rechten nog wel heb op mijn account! Maar ze werken niet? Hoe moet ik mijn data overzetten? Via extern geheugen en dan kopieren plakken, kopieren plakken?
Link naar reactie
Je kan de data voor de zekerheid eerst veiligstellen op een externe harde schijf. \nDaarna maak je een nieuw account aan, met admin rechten en haalt de data uit de diverse mappen, zoals Documenten, muziek etc. over naar je nieuwe account map kopiëren en plakken. Als alles weer goed werkt, kan je je oude account verwijderen, via config scherm inclusief de data mappen.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;620231]Er is duidelijk ergens iets goed misgegaan, als je dan toch al een back-up van je belangrijke bestanden hebt gemaakt, zou je een schone installatie van je besturingssysteem kunnen overwegen.[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je formatteren? Ik heb dit ook al geprobeerd, maar ik heb geen CD van Windows XP. Terwijl ik dit in het verleden zonder CD heb gedaan? (bijvoorbeeld als mijn PC gecrasht was). Toen heb ik mijn PC terug naar de fabrieksinstellingen gekregen (helemaal leeg). Dit zou ik nu ook graag doen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620246]Helpen willen we altijd hier, maar vertel dan even het merk en type van je pc of laptop.\r\nDan kunnen we even kijken welke toets of je daarvoor moet gebruiken.\r\nTrouwens: heb je dan nooit recovery dvd\'s gemaakt??\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHet is inderdaad zo dat ik (helaas) nooit recovery cd\'s heb gemaakt.\r\nIk heb een windows XP, home edition. Moet je nog meer weten wat betreft het type? Dan zoek ik dat evenuit. Bedankt voor je hulp in ieder geval!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...