Ga naar inhoud

foutmeldingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Niekie30;620295]Zoek het papierwerk van de pc even op. Er zal mogelijk ook een functie toets zijn, om de pc terug te zetten naar fabrieks- instellingen. \r\nVan jou merk en type pc, kan ik dat niet vinden op het net.\r\nMogelijk kan je even Paradigit bellen, om te vragen met welke toets je dat kunt doen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDat was toch de de F10 toets, maar die werkt nu niet meer. Of heeft elke pc sowieso de mogelijkheid het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen zonder een recovery cd? En wat is dan het verschil tussen beide?
Link naar reactie
Het is per merk verschillend welke toets of toets combinatie dit is.\nAcer: ALT + F10\nAsus: F9 (eerst dient u in BIOS Fastboot uit te schakelen)\nHP/Compaq: F11\nMSI: F3\nSamsung: F4\nSony: F10\nToshiba: F8\nHelaas heb ik hem niet voor Paradigit.\nHet zou heel goed ALT+F10 kunnen zijn. \nEn nee niet elke pc heeft dat. Daarvoor moet door de leverancier een recoverpartitie zijn ingericht, waar vanaf de recovery bestanden worden geladen.\nAls je dvd/cd gebruikt, komen die bestanden vanaf de dvd/cd.\n\nAan het eind als je klaar bent is er geen verschil in principe.\n\nAls je niet kunt recoveren, kan je ook een Windows XP cd lenen of downloaden en die gebruiken. Je vult dan het serial nummer van W XP in wat op de kast zit geplakt. \nDaarna moet je wel op de site van Paradigit de drivers van je hardware ophalen en installeren.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620303]Het is per merk verschillend welke toets of toets combinatie dit is.\r\nAcer: ALT + F10\r\nAsus: F9 (eerst dient u in BIOS Fastboot uit te schakelen)\r\nHP/Compaq: F11\r\nMSI: F3\r\nSamsung: F4\r\nSony: F10\r\nToshiba: F8\r\nHelaas heb ik hem niet voor Paradigit.\r\nHet zou heel goed ALT+F10 kunnen zijn. \r\nEn nee niet elke pc heeft dat. Daarvoor moet door de leverancier een recoverpartitie zijn ingericht, waar vanaf de recovery bestanden worden geladen.\r\nAls je dvd/cd gebruikt, komen die bestanden vanaf de dvd/cd.\r\n\r\nAan het eind als je klaar bent is er geen verschil in principe.\r\n\r\nAls je niet kunt recoveren, kan je ook een Windows XP cd lenen of downloaden en die gebruiken. Je vult dat het serial nummer van W XP in wat op de kast zit geplakt. \r\nDaarna moet je wel op de site van Paradigit de drivers van je hardware ophalen en installeren.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nOke bedankt voor deze informatie! Ik ben op het moment niet thuis, maar ik zal het vanavond uit proberen.\r\n\r\nDie windows XP CD moet ik dus illegaal downloaden? Of van iemand lenen? Maakt dus niet uit wat voor versie of dergelijken die CD is?
Link naar reactie
Volgens mij kan je dat legaal downloaden, maar dat weet ik niet zeker. Als dat niet lukt kan je er 1 lenen van iemand. Het MOET wel dezelfde versie zijn, als die op de sticker genoemd wordt. (Ik vermoed Windows XP Home) \nHet hoeft ook niet perse een originele te zijn van Microsoft, het kan ook een nette kopie zijn. \nOfficieel heeft Microsoft daar wel wat bezwaar tegen, maar dat had Paradigit er maar een cd bij moeten leveren. \nHet belangrijskte is, dat he serialnummer van je eigen sticker gebruikt, die op de kast zit.\n\nNiek
Link naar reactie
[quote]Helaas heb ik hem niet voor Paradigit.[/quote]\r\nVoor Paradigit ben ik ook al eens gewoon F10 tegen gekomen.\r\nEr was ook een pc die ik laatst had, die had een combinatie als ctrl-shift-f10 of ctrl-alt-f10, kan ook F11 zijn geweest, weet niet meer de exacte combinatie maar het waren wel 3 toetsen.\r\nBij winkels als Paradigit en Mycom kun je meestal wel gewoon even bellen voor welke toetsencombinatie het is voor de herstelpartitie te benaderen, dat zeggen ze je wel.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;620371]Voor Paradigit ben ik ook al eens gewoon F10 tegen gekomen.\r\nEr was ook een pc die ik laatst had, die had een combinatie als ctrl-shift-f10 of ctrl-alt-f10, kan ook F11 zijn geweest, weet niet meer de exacte combinatie maar het waren wel 3 toetsen.\r\nBij winkels als Paradigit en Mycom kun je meestal wel gewoon even bellen voor welke toetsencombinatie het is voor de herstelpartitie te benaderen, dat zeggen ze je wel.[/QUOTE]\r\n\r\nik ga morgen naar paradigit want ik kom er niet meer uit...
Link naar reactie
Oke bij paradigit, hebben zij mij eerst de verkeerde cd mee gegeven. Maar ben die avond terug gegaan en heb als nog de juiste cd gekregen voor windows xp home. Ik heb die nu met succes geinstalleerd, maar het volgende probleem is dat ik geen internet drivers voor wireless internet heb. Die man die mij geholpen heeft zij dat ik gewoon even met een internetkabel op internet moest gaan om windows te updaten en dan zou er met die updates een driver voor wireless internet op komen te staan. Waar of niet waar, dat weet ik niet want ik heb geen verbinding kunnen maken met een internetkabel.\r\n\r\nIk wil nu dus proberen(indien mogelijk), gewoon die driver te downloaden en via een USB stick installeren op mijn eigen pc. Die internetkaart in mijn pc was volgens de service medewerker van Paradigit merkloos. Wat ik wel weet is dat mijn externe antenne van Sitecom is genaamd Omni Antenna 7DBI. \r\n\r\nEdit: Onze modem is van Cisco Linksys\r\n\r\nEdit: Ik heb mijn internetkaart er zelf ook maar even uitgehaald. Wat er opstaat: \"FCC ID: I4L - MS6834\", \"RT2560FQB25190E00448ST\", \"MAC: 001109BF097E\", \"S/N: MS - 6834B0412065476\". \r\n\r\nEdit: Dit heb ik allemaal gevonden op het moederbord: \" V/A VT8237R PLUS 0544CD China 2IAO95\", \"MS -7142 Ver: 1\", \"K8MM-V\", \"N1996\", \"PA Sem 2600+/1600/1/28/SO-754 64 bit Tray\", \"GDDR400 1024 MB Dim MPC 3200 Kingston\". \r\n\r\nKan iemand mij hierbij verder helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;620515]Probeer of je de naam en type van het moederbord kunt vinden.\r\nDus even de kast open\r\n\r\nOf zoeken bij de fabrikant van je Computer / Laptop\r\n\r\nIs het deze\r\n\r\nAMD Sempron 3000+ Socket-754 64Bit Tray moederbord:Dan kun je bij MSI zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat dit hem is? PA Sem 2600+/1600/1/28/SO-754 64 bit Tray
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...