Ga naar inhoud

foutmeldingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je zet het zip bestandje in een mapje met bijv. de naam Moederbord drivers en dan klik je er met rechts op en kiest \"Hier uitpakken\". \nEr ontstaat dan een aantal nieuwe bestanden (kan er ook één zijn) Zoek in elk geval het bestand dat achter de naam .exe heeft staan en klik daar dubbel met links op. \nEn ik zou eerst het LAN ding doen. Als het goed is heb je daarna verbinding via de kabel.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620538]Je zet het zip bestandje in een mapje met bijv. de naam Moederbord drivers en dan klik je er met rechts op en kiest \"Hier uitpakken\". \r\nEr ontstaat dan een aantal nieuwe bestanden (kan er ook één zijn) Zoek in elk geval het bestand dat achter de naam .exe heeft staan en klik daar dubbel met links op. \r\nEn ik zou eerst het LAN ding doen. Als het goed is heb je daarna verbinding via de kabel.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\noke bedankt. ik zal het vanavond eens opnieuw proberen. ik heb sowieso geen lan verbinding want ik heb mijn pc weer beneden geplaatst. de router staat op een andere verdieping.
Link naar reactie
ik ben mijn cds eens gaan doorspitten en kwam het volgende tegen: driver xfx(voor videokaart volgens mij), driver en utilities en een driver cd voor wireless internet. ik heb die cds vroeger bij mijn pc gekregen. ik heb die driver voor wireless internet geinstalleert maar het icoontje rechtsonder blijft zwart. als ik er op klik gebeurt er niks.
Link naar reactie
Je zal bij het installeren van de 4in1 van Via even de Raiddriver moeten uit vinken. Dat kan je alleen gebruiken, als je 2 dezelfde harde schijven in je pc hebt hangen.\nMocht je hem al geinstalleerd hebben, dan kan je die driver mogelijk verwijderen via het configscherm en dan Software.\nDaarna opnieuw de 4 in 1 installeren, maar dan Raid uitvinken tijdens de installatie.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;620563]Je zal bij het installeren van de 4in1 van Via even de Raiddriver moeten uit vinken. Dat kan je alleen gebruiken, als je 2 dezelfde harde schijven in je pc hebt hangen.\r\nMocht je hem al geinstalleerd hebben, dan kan je die driver mogelijk verwijderen via het configscherm en dan Software.\r\nDaarna opnieuw de 4 in 1 installeren, maar dan Raid uitvinken tijdens de installatie.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHet spijt me zeer. En ik wil je bedanken voor alle informatie tot nu toe. Maar ik begrijp niet zo goed wat je nu bedoelt?
Link naar reactie
Beiden. RAID is voor jouw configuratie niet nodig. \nDie driver (4in1) bevat ook de SATA harddisk controllerdriver, maar aangezien jij XP zonder problemen geïnstalleerd kreeg betekent dat in het BIOS de harddisk controller op de IDE (PATA) modus staat, en niet op SATA. Daarom meldt de installatie van die RAID driver ook dat het \'no stand-alone disk\' kan vinden, omdat het kijkt op de SATA controller, maar die staat uit, dus het vind geen \'bruikbare\' harddisk.\n\nKan wat ingewikkeld overkomen, maar voor sommigen is dit logisch.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;620600]Beiden. RAID is voor jouw configuratie niet nodig. \r\nDie driver (4in1) bevat ook de SATA harddisk controllerdriver, maar aangezien jij XP zonder problemen geïnstalleerd kreeg betekent dat in het BIOS de harddisk controller op de IDE (PATA) modus staat, en niet op SATA. Daarom meldt de installatie van die RAID driver ook dat het \'no stand-alone disk\' kan vinden, omdat het kijkt op de SATA controller, maar die staat uit, dus het vind geen \'bruikbare\' harddisk.\r\n\r\nKan wat ingewikkeld overkomen, maar voor sommigen is dit logisch.[/QUOTE]\r\n\r\nOke prima, heb het geinstalleerd zonder die 2 opties. Maar tot op heden werkt mijn internet nog steeds niet.:confused:
Link naar reactie
Je hebt ergens nu een mapje met de uitgepakte Lan drivers van dat andere zipje?\nGe naar apparaatbeheer, klik de lan netwerkkaart aan en kies \"Stuurprogramma\'s bijwerken\". \nBlader dan naar het mapje met de uitgepakt Lan driver en kijk of dat goed gaat.\n\nMaar ik denk dat je harder op zoek bent naar de WLan driver, want je werkte toch draadloos?\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...