Ga naar inhoud

foutmeldingen


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;620603]Je hebt ergens nu een mapje met de uitgepakte Lan drivers van dat andere zipje?\r\nGe naar apparaatbeheer, klik de lan netwerkkaart aan en kies \"Stuurprogramma\'s bijwerken\". \r\nBlader dan naar het mapje met de uitgepakt Lan driver en kijk of dat goed gaat.\r\n\r\nMaar ik denk dat je harder op zoek bent naar de WLan driver, want je werkte toch draadloos?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndraadloos inderdaad
Link naar reactie
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[QUOTE=Niekie30;620603]Je hebt ergens nu een mapje met de uitgepakte Lan drivers van dat andere zipje?\r\nGe naar apparaatbeheer, klik de lan netwerkkaart aan en kies \"Stuurprogramma\'s bijwerken\". \r\nBlader dan naar het mapje met de uitgepakt Lan driver en kijk of dat goed gaat.\r\n\r\nMaar ik denk dat je harder op zoek bent naar de WLan driver, want je werkte toch draadloos?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\ndraadloos inderdaad. volgens mij zit de lan netwerkkaart er niet tussen?
Link naar reactie
\'VIA 10/100 LAN Drivers\' is bedraad volgens mij.\n\nZit er anders misschien een losse WLAN kaart in ? (Wireless LAN dus). Moet eigenlijk wel, want bij de specs zie ik geen Wireless. Alleen LAN.\nDan moet je de driver bij de fabrikant van die kaart halen.\n[QUOTE=martijnishier;620545]ik ben mijn cds eens gaan doorspitten en kwam het volgende tegen: driver xfx(voor videokaart volgens mij), driver en utilities [B]en een driver cd voor wireless internet. ik heb die cds vroeger bij mijn pc gekregen. ik heb die driver voor wireless internet geinstalleert maar het icoontje rechtsonder blijft zwart. als ik er op klik gebeurt er niks[/B].[/QUOTE]\nDat zou toch moeten werken, wat zie je in Apparaatbeheer ? Meldingen ?\nMisschien nog eens proberen na dat installeren van de chipset (wat je net gedaan hebt dus), maar wel eerst even de PC herstarten.
Link naar reactie
[QUOTE=martijnishier;620173]Beste mensen,\r\n\r\nIk speel Command & Conquer Generals Zero Hour, en vrijwel alleen online. Vandaag wilde ik online gaan spelen, maar kreeg steeds de foutmelding dat ik mijn internet verbinding moest controlleren. Terwijl ik wel gewoon op internet kon (bv. internet explore). Ik heb toen het spel opnieuw geinstalleerd, systeem herstel gedaan, firewall eraf gegooid en niks hielp. Uit eindelijk weer systeem herstel gegaan van waar ik vandaan kwam. Nu krijg ik als ik het spel uberhaut wil opstarten de volgende foutmelding \"please login with administrator privileges and try again\". Ik ben gewoon de administrator van mijn computer, sterker nog er zitten geen andere accounts op mijn pc. Daarnaast krijg ik het spel ook niet verwijderd. Ik krijg ook een foutmelding als ik mijn pc opstart over de weg geooide firewall(virusscanner). Die zal ik bij het heropstarten nog een keer posten. Die virusscanner werkt nu ook niet...\r\n\r\nHopelijk kunnen jullie mij verder helpen!\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\nMartijn[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nOf je download revo op een andere PC en zet hem op een usbtje en opent hem gewoon op je eigen pc?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...