Ga naar inhoud

Kerst/Nieuwjaarswensen 2011/2012


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dank je wel Niek\r\n[COLOR=\"Red\"]Deze regel heb ik Elly verwijderd, ik vond het niet passend hier, dacht ik later aan[/COLOR]\r\nin ieder geval blijf ik lekker bezig...nu ben ik nog steeds met de externe schijven bezig,pokke werk, en tot nu toe kan ik naam wijzigen en verwijderen hihihihihi\r\nwie weet hulp van boven? hihihihihi lol\r\n\r\ngr Elly
Link naar reactie
Ik wens alle forumleden en gasten een gelukkig en voorspoedig 2013. Helaas heb ik er heel weinig invloed op. Hoe ouder je wordt hoe meer je gaat inzien dat we op een rare wereld leven. Het is bijzonder jammer dat de berichtgevingen/nieuws op nos/tv/commercieel voor 90% bestaat uit negatieve berichten. Ook is de NOS zeer politiek/maatschappelijk eenzijdig gekleurd. M.a.w. in de handen van de overheid. Als je lang RTL7 kijkt denk je soms wel eens dat je beter uit het leven kunt stappen. Het is één grote doemzender of hoe noem je dat.\r\n\r\nDe meeste mensen krijgen daardoor een verkeerd beeld van de samenleving en gaan zich daar naar gedragen en denken dat het zo wel in elkaar zal zitten. Het is zeer moeilijk om je aan al die negatieve indrukken te onttrekken. In ieder geval wens ik jullie allemaal het beste toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...