Ga naar inhoud

Kerst/Nieuwjaarswensen 2011/2012


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Lekker opbeurend Stroke..... :-) Net nu ik aan het genieten ben na een lang arbeidend leven......:-) Nah jah.......\n\nIk wil iedereen op dit forum hele fijne, gezellige dagen wensen.\nZij die alleen zijn een hele vracht sterkte wensen en hopelijk toch wat bezoek of gezelligheid deze dagen.\nEen heel voorspoedig en gezond 2011 met een gezellig forum, waar iedereen met respect wordt behandeld. \n\nNiek
Link naar reactie
Ook van mij iedereen een gelukkig en gezond 2012 toegewenst!\r\n\r\nHet meest pessimistische nieuws is dat op 1 januari al in het nieuws staat dat de Europese leiders somber zijn over 2012:\r\n[url]http://nos.nl/artikel/326883-europese-leiders-somber-over-2012.html[/url]\r\n\r\nDat nieuws had ook wel een paar dagen later gemogen. Dus weer lekker pessimistisch begonnen en gelijk effe de hoop weggenomen.\r\n\r\nAchja, we blijven gewoon proberen dus ondanks alles toch een positief 2012 toegewenst mijnerzijds.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;596115]Ook van mij iedereen een gelukkig en gezond 2012 toegewenst!\r\n\r\nHet meest pessimistische nieuws is dat op 1 januari al in het nieuws staat dat de Europese leiders somber zijn over 2012:\r\n[url]http://nos.nl/artikel/326883-europese-leiders-somber-over-2012.html[/url]\r\n\r\nDat nieuws had ook wel een paar dagen later gemogen. Dus weer lekker pessimistisch begonnen en gelijk effe de hoop weggenomen.\r\n\r\nAchja, we blijven gewoon proberen dus ondanks alles toch een positief 2012 toegewenst mijnerzijds.[/QUOTE]\r\n\r\nHet zag er de dag voor gisteren nog best wel florissant uit dat nieuws het ging goed met de beurs, de politiek leek stabiel in de wereld, en je hebt gelijk het is 1 Januari 2012 en de economie zit dieper in het slop dan het al zat en Wereld politiek gezien lopen de spanningen weer overal hoog op.\r\n\r\nEn toch wens ik alle goeds toe aan alle mensen op de wereld en speciaal de beheerders van dit forum en de vaste groep \"oplossers\" van computer e.d problemen.
Link naar reactie
1) Je moet je wel altijd afvragen, waarom politieke leiders zulke uitspraken doen.\nIs het waarheid, of wil men bereiken dat straks iedereen de bezuinigingen en kortingen op pensioenen etc. gemakkelijker slikt, omdat het \"gevoel\" al \"gekweekt\" is? \n2) Economie is (behalve van productie en verdiensten) heel veel van gevoel en vertrouwen afhankelijk. Als het consumenten vertrouwen weer stijgt, wordt er weer meer geld uitgegeven en gaat de motor weer draaien. Heel veel mensen zijn nu aan het \"oppotten\" voor de mogelijk slechtere tijden.... Met dit soort mededelingen bereiken de \"leiders\" in elk geval niet dat het consumenten vertrouwen groeit.\n\n3) Dat we zelf positief blijven denken is heel belangrijk. Sowieso voor ons zelf, het maakt het leven aangenamer, maar ook voor onze omgeving.\nBovendien heeft negatief denken totaal geen zin. Je lost er niets mee op, je hebt alleen jezelf. (en je omgeving).\n\nZelf merk ik nog helemaal niets van de crisis. Misschien komt dat ooit nog wel, maar ik maak me daar geen enkel moment druk over. Vroeg genoeg als het zover is.\nk\'Wilde dus eigenlijk jullie allemaal een heel positief en vooral gezond 2012 toewensen. :-) \n\nNiek
Link naar reactie
[quote]Dat we zelf positief blijven denken is heel belangrijk. Sowieso voor ons zelf, het maakt het leven aangenamer, maar ook voor onze omgeving.\r\nBovendien heeft negatief denken totaal geen zin. Je lost er niets mee op, je hebt alleen jezelf. (en je omgeving).[/quote]\r\nDaar ben ik het helemaal mee eens. Zolang men zelf positief in het leven blijft staan, is er altijd nog wel hier en daar wat hoop en geluk te vinden. Vandaar ook de laatste regel in m\'n bericht.;)
Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...