Ga naar inhoud
  • 0

Hoe kan ik het wachtwoord van de mail (windows 10) op mijn pc bekijken?


Mpols

Vraag

Ik heb ooit een wachtwoord van een gmail-account opgeslagen in de mail van Windows 10 op mijn computer. Nu wilde ik weer eens inloggen via gmail (op een andere computer) maar ik weet het wachtwoord niet meer. Ik heb alle opties van 'wachtwoord vergeten' al geprobeerd zonder resultaat: gmail kan mij niet identificeren als eigenaar van mijn account (alle mogelijke wachtwoorden al geprobeerd en helaas is dit account niet gekoppeld aan een ander account). Maar via de mail in Windows op mijn computer kan ik nog wel met dit account mailen. Nu heb ik de 'Mail PassView' al geprobeerd, zonder resultaat helaas. Ook bij Referentie beheer kan ik niets vinden. Dit wachtwoord van mijn mailaccount moet toch ergens in mijn computer opgeslagen zijn??
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Mail eens naar je hotmail/outlook-account, copieer vanaf daar je mailadres (dus niet overtypen!) en plaats dat in https://accounts.google.com/ServiceLogin/signinchooser?hl=nl&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin. Mocht het lukken dan kan je de stappen ondernemen voor een nieuw password. Google heeft trouwens een behoorlijk strenge policy op het gebied van wachtwoorden. Je zal het nergens terug vinden.
Link naar reactie
@Kasander1 Bedankt voor uw reactie. Helaas werkte deze tips niet voor mij. Bij 'wachtwoord vergeten' moet ik een wachtwoord opgeven die ik mij als laatst kan herinneren en dan een datum wanneer de mail aangemaakt is. DIT WEET IK BEIDE NIET MEE!!! Bij een verifiëren van een ander mailaccount met een toegestuurd nummer, krijg ik de mededeling: "Hartelijk dank voor het verifiëren van uw e-mailadres. Google kan niet bevestigen dat k***********@gmail.com van u is."
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...