Ga naar inhoud

ublock geeft groen beeld met video's afspelen in een browser?


r.vschaik@hccnet.nl

Aanbevolen berichten

Het lijkt mij nogal onwaarschijnlijk dat één of meer adblockers hier iets mee te maken hebben, maar je kan proberen de browser terug te zetten naar standaard instellingen, en desnoods opnieuw te installeren. Dit klinkt eigenlijk meer als een probleem in de videokaart. Kijk even of je videodrivers up-to-date zijn (bijvoorbeeld met https://www.driveridentifier.com/). Als de drivers al up-to-date zijn kun je proberen 'm opnieuw te installeren. Is het een in de processor geïntegreerde videochip of een losse kaart? -Voor een losse kaart: kijk of je deze er tijdelijk uit kan halen. Als je processor ook geïntegreerde graphics heeft, gebruik die dan en kijk of het dan wel werkt. Als je geen geïntegreerde graphics hebt of het vorige niet werkt, kijk dan of je een andere videokaart erin kan zetten (misschien van iemand lenen?). -Als je alleen geïntegreerde graphics hebt, probeer dan het laatste van hierboven. Als dit allemaal niet werkt, moet je waarschijnlijk een nieuwe videokaart kopen.
Link naar reactie
Hoi Jorrit, bedankt voor de reactie. Ik heb driverindentifier geinstalleerd. Hij gaf zo'n 50 verschillende installatie files. Ik heb er 3 uitgeprobeerd maar ze geven alle 3 een error 182, herkennen niet de kaart of zo. Ik werd ook door verwezen naar de amd side waar ik een programma moest downloaden (radeon-software-adrenalin-17.12.1-minimalsetup-171211_web.exe) die kijk op je computer of alles aanwezig is. En dat was het geval. Dus op zich is de kaart goed geinstalleerd met de laatste driver. Mijn kaart is de Radeon HD 4350. De laatste driver die is geinstalleerd is een win 8 64. Ik ga wel door met het installeren van die 50 driversprogramma's, maar soms moet ik een half uur wachten op de download dus dat gaat niet zo snel. Ik hoop wel dat mijn pc geen puinhoop word door al dat installeren. Wordt vervolgd!
Link naar reactie
Nog maar een keer! Ik kan installeren wat ik wil maar windows laat dit niet toe want hij vind de updates te oud of zo. Het stuurprogramma van Microsoft geeft als versie een nieuwere versie dan de updates van Amd zijn, namelijk v 8.970.100.9001. Dus er wordt geen stuurprogramma geinstalleerd, in elke .log file die ik zie staat er stuurprogramma installatie mislukt. Morgen ga ik verder en haal de kaart uit mijn pc en dan zien we wel weer verder. Ik word hier zo moe van, ik ben nu uren bezig geweest met die drivers installeren en niets werkt. Als ik Catalyst Control Center opstart komt er een venstertje waarin staat, CCC kan niet worden gestart. Er zijn momenteel geen instellingen die geconfigureerd kunnen worden met CCC. En het venstertje verdwijnt. Van die dingen.
Link naar reactie
Hoi, ik ben er uit. Het probleem met de browsers is op gelost, tenminste met chrome en firefox!!! de rest (edge en zo) moet ik nog bekijken. Het was de hardware versnelling die aan stond, eindelijk gevonden die knop. Dus ik heb weer beeld, gelukkig!! Ik heb deze pc pas (10 dagen) en ben hem aan het inrichten en dit was 1 van de moeilijkheden waar ik tegen aan liep. Maar ik blijf het vreemd vinden dat Radeon geen config programma heeft die je kan oproepen, ja CCC maar die zie je niet. Okee allen bedankt voor de moeite!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...