Ga naar inhoud

pc overleden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

dag,\r\n\r\nik had een versie van xp in het engels geinstallerd maar dat was fout gegaan, toen heb ik de oude installatie weer gedaan maar die deed het nietmeer dus nou kan ik niet meer werken omdat ergeen besturingsysteem mmeer opstaat. Eigenlijk wel ik heb een schijf recovery schijf heet tie en daar staan bestanden op voor systeemherstel maar bij het opstarten van windows kan ik f12 doen dat is systeemehrstel maar datdoet hij niet hij gaat vrolijk verder\r\n\r\nwie kan me helpen\r\n\r\ngroet
Link naar reactie
Dan is dat pech, want volgens de manual \r\n[url]http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bph08566.pdf[/url]\r\nop pagina 114 zou je met F10 systeemherstel vanaf die partitie moeten kunnen starten. (of anders zou je met de gemaakte herstel CD/DVD ook zoiets kunnen doen, MITS die ooit gemaakt zijn)\r\n\r\n[ATTACH]13837[/ATTACH]
Link naar reactie
Op pagina 115 lees je dat er geen herstelschijven bijgeleverd zijn, maar dat die door jou zelf gemaakt moeten worden (éénmalig), en ze spreken ook steeds over DVD\'[B]s[/B] en niet één DVD.\r\n\r\nHet enige wat je met die herstelschijven zou moeten doen is de eerste schijf in het station doen, en de PC uit zetten, en opstarten.\r\nDat zou al voldoende moeten zijn om dat programma te starten, maar ik ben bang dat jij een andere schijf hebt.\r\n\r\nWel even kijken of het CD/DVD station als eerste bootdevice staat in de BIOS, al wordt dat niet genoemd in de manual, en zal het standaard misschien al geregeld zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...