Ga naar inhoud

pc overleden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Kingprins;444856]ja ik weet het allemaal nie tmeer hoor ik word er stront cacharijning van:s, helpt het misschien om een image van een andere pc te maken met een goeie windows? of heb dat geen zin?[/QUOTE]Nee dat heeft geen zin, je hebt geen product-key om Windows te activeren, en Windows kan niet zo maar van de ene hardware op de andere gezet worden, want alle geïnstalleerde drivers zij voor de hardware van de originele PC.\r\n\r\nJe zei dat het probleem kwam omdat je een Engelse versie van XP wilde installeren.\r\nHeb je daar geen mogelijkheden om mee door te gaan ?
Link naar reactie
[QUOTE=Kingprins;444877]ik heb nu weer windows xp geinstallerd in het engels, en op het faq op deze site stond iest over illegale windows en dan demeldingen weghalen\r\n\r\ndus daar ga ik even mee aan deslag[/QUOTE]\r\n\r\nDat stond inderdaad bij de faqman, die vraag heb ik eens gesteld en het heeft ook eens in computeridee gestaan.;)
Link naar reactie
Je hebt illegaal en illegaal en das beide illegaal.\nToch maak ik onderscheidt of iemand een oem versie weer aan de praat wil krijgen of op een lege pc goedkoop een illegale versie wil zetten.\n\nDus je hebt al voor iets betaald en dat werkt niet meer of je wilt iets voor nop aan de praat krijgen.\nIn het eerste geval mag er best wat meegedacht worden imo zonder te krampachtig te waken voor de inkomsten van software verzamelaar en uitgever ome Bill.\n\nzoals gezegt, imo dus.
Link naar reactie
Tuurlijk is illegaal een groot woord, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat er nu al problemen genoeg zijn, en dat Kingprins ook niet een forum probleem er bij moet kweken. Kingprins was het zelf die melding van een \" illegale\" versie maakte.\r\n\r\nIk ben benieuwd of met die Engelse XP nu ook de recovery partitie te zien is op die schijf.
Link naar reactie
moet bij die recovery cd niet een recovery partitie op de harde schijf aanwezig zijn?\r\nen is die nog aanwezig?\r\nlijkt er meer op dat je voordat je die engelse windows ging installeren alle partities hebt verwijderd, en 1 nieuwe partitie gemaakt hebt.\r\nkoop anders een licentie met een cd, windows xp is nog steeds te koop volgens mij.\r\n\r\nwindows home, misschien dat je huidige licentie werkt dan.\r\n\r\n[QUOTE=Kingprins;444856]ja ik weet het allemaal nie tmeer hoor ik word er stront cacharijning van:s, helpt het misschien om een image van een andere pc te maken met een goeie windows? of heb dat geen zin?[/QUOTE]\r\n\r\ndat heeft geen zin, een image van een andere pc, dan krijg je zowiezo problemen met de drivers.\r\nen de activatie van windows kom je dan helemaal mee in de knel. dus dat zou zowiezo ook niet legaal zijn. \r\n\r\nmisschien had je beter voor je er aan begon eerst je af moeten vragen of je het wel aankon allemaal, en je genoeg van computers wist.\r\nnu het varken een beetje is verdronken, en je pc bewusteloos is, kan je die misschien beter door experts na laten kijken, want wat je nu allemaal gedaan hebt, dat is moeilijk te lezen in al je berichten.\r\n\r\ninderdaad maak je herstel(recovery) cd\'s/dvd\'s zelf als die niet bij het nieuwe systeem geleverd zijn.\r\nmaar die maken gebruik van die recovery partitie, en als die weg is, vindt die recovery cd/dvd niks. al helemaal niet als je recovery cd\'s/dvd\'s van andere systemen probeerd te gebruiken.\r\ndus die mogelijkheid kan je ook wegcijferen alvast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...