Ga naar inhoud

Problemen Grab'n'go NTFS op TV


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een portable mediastation, een conceptronic grab\'n\'go CM3Pro 1T. Deze heb ik van FAT32 naar NTFS gecoverteerd, zodat ik ook grotere bestanden zoals iso en de grotere films etc op mijn harddisk kon plaatsen. Dit werkt allemaal prima.\r\n\r\nNu is het probleem het op de TV aansluiten. Ik heb de nodige films en muziek op mijn disk staan, alleen deze ziet de speler niet als ik de schijf aansluit op mijn TV. Ook afbeeldingen ziet hij niet.. Dus eigenlijk alles waar hij in principe voor bedoeld is werkt niet.\r\n\r\nEen vriend van mij vertelde dat er een update was voor de software van de hardeschijf, waardoor hij ook NTFS schijven kon lezen. Weet een van jullie hier iets vanaf en weet iemand waar ik deze kan downloaden? :confused:\r\n\r\nGr Rio-man
Link naar reactie
De reden dat je geen bestanden meer via de mediaspeler ziet is dat de mediaspeler geen NTFS ondersteund. Voor het eventueel uitvoeren van een firmware update zal de mediaspeler toegang moeten hebben tot de HDD. De enige optie die je hebt is de HDD opnieuw FAT32 te formatteren.\r\nHier vind je de gegevens van jouw mediaspeler [url]http://www.conceptronic.nl/site/desktopdefault.aspx?tabindex=1&tabid=230&cid=30&gid=3020[/url]
Link naar reactie
[quote=Rio-man;441188]Ik heb ook enkele onbewerkte films op mijn pc staan in de hoogste kwaliteit (trouwvideo bijvoorbeeld) en die is 17 gb... En ik heb enkele gedownloadde computergames als iso op mijn schijf staan, omdat dat lekker makkelijk is omdat je ze zo kunt openen met Deamon Tools..[/quote]\n \nMaar die zullen geen van alle werken als je het mediastation op je tv aan sluit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...