Ga naar inhoud

nerd? freak?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Ik ben ook nog maar twaalf jaar maar niks van aantrekken gewoon lekker doorgaan en omdat computers mijn hobby zijn heb ik het in mijn voordeel laten werken zoals anderen hun computer maken :) dus ik zou zeggen stop niet met knutselen als ze je er om uitlachen het gaat erom wat jij er van vind dus niet stoppen omdat hun je een nerd vinden!
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tja, ben ondertussen 33, dus over school en zo kan ik niet meer meepraten... ;)\r\n\r\nWat ik wel nog weet is dat ik ook veel als \"nerd\" of in ieder geval buitenbeentje ben beschouwd. Vooral omdat ik niet vaak buiten speelde, maar liever zat te lezen.\r\n\r\nOp de basisschool kwam dat neer op zwaar pesten en op de middelbare school is dat pas tegen de tweede helft van mijn schooltijd rechtgetrokken.\r\n\r\nDoor al dat lezen (in jullie geval meer het klooien aan je PC) was ik wel een van de besten in de klas. Was ik ooit begonnen aan het maken van huiswerk dan had ik mijn VWO gewoon netjes afgemaakt en was mijn leven iets anders gelopen.\r\n\r\nHet enige dat ik kan zeggen is dat alles wat ik meegemaakt heb, mij gevormd heeft tot de mens die ik nu ben. Als ik nu opnieuw kon beginnen, zou ik waarschijnlijk niets veranderen aan mijn leven.\r\n\r\nAls ik jullie was, zou ik me nergens wat van aantrekken. Zolang je geen rare ideeën krijgt en gewoon tevreden bent met jezelf dan hoef je je nergens voor te schamen.\r\nNatuurlijk moet je je sociale skills goed ontwikkelen, maar dat wil niet zeggen dat je maar met de massa mee moet lopen. Zolang je niet constant op een zolderkamertje zit in je eentje, maar genoeg contact met anderen onderhoudt is er niets aan de hand.\r\n\r\nZoals iemand anders eerder al naar Bill Gates verwees: die vent was ook de grootste nerd die er rondliep (en nog steeds:)), maar is wel een van de rijkste mannen ter wereld.\r\n\r\nEen quote die ik ooit ergens gezien heb en die de spijker op zijn kop slaat:\r\n\r\n[QUOTE]Ooit al eens een normaal mens ontmoet?\r\n\r\nEn? Beviel het?[/QUOTE]\r\n\r\nLeef je eigen leven en zorg dat je je eigen geluk vindt...\r\n\r\nSucces ermee...;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...