Ga naar inhoud

nerd? freak?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hier heb je een Engelstalige uitleg van het woord \"nerd\" zoals Wikipedia die geeft:\n\n[url=http://en.wikipedia.org/wiki/Nerd]\"Nerd is a term often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, esoteric knowledge, or other obscure interests that are age inappropriate rather than engaging in more social or popular activities. Therefore, a nerd is often excluded from physical activity and considered a loner by peers, or will tend to associate with like-minded people\"[/url]\n\nDaaruit kan je opmaken dat alleen het bezig zijn met PC\'s niet de omschrijving \"nerd\" verdient. Daarvoor heb je nog wat meer eigenschappen of gedragskenmerken nodig.\nKijk dus eens naar je zelf of die ook op jouw van toepassing zijn ?
Link naar reactie
Gewoon niks van aantrekken, laat ze zeggen wat ze te zeggen hebben en voorbij lopen.\nZe zitten mij ook uit te lachen om ik [url]www.olvmeerhoutgestel.tk[/url] voor onze kerk in de buurt heb gemaakt. Maar dan denk ik in men eigen................s*kkels, ik weet wat ik zal nog verder komen dan jullie. Ze kunnen soms echt kinderachtig doen!
Link naar reactie
[quote=gamezfreak;438849]geagte lezer,\n \nik ben 12 en ik knutsel graag aan pc\'s nou zitten er veelal sportieve mensen in mijn klas die nog nooit echt aan een pc hebben gezeten en die noemen me nerd, wat vinden jullie daarvan[/quote]\n \nDat je zo\'n vraag hier stelt ,en aan je naam te zien ,hebben ze misschien wel gelijk.;)\nAls je jong bent is regelmatig buiten spelen een stuk gezonder ,en beter voor je sociale leven.
Link naar reactie
Mijn zoon vertelde gisteren dat er maar 3 mensen een voldoende hadden voor Engels.\r\nHet hoogste punt was een 8.5.\r\nDie had wel goed geleerd dan, of komt ie uit Engeland, vroeg ik.\r\nNee, zei mijn zoon, die jongen zit altijd te gamen en dan het liefst Engelstalige internet games.;)\r\n\r\n[QUOTE=Animal;439350]Dat je zo\'n vraag hier stelt ,en aan je naam te zien ,hebben ze misschien wel gelijk.;)\r\nAls je jong bent is regelmatig buiten spelen een stuk gezonder ,en beter voor je sociale leven.[/QUOTE]\r\nBuiten spelen of een echte sporter zijn is wel iets anders Animal.\r\nEn het sociale leven van een gamer is alleen anders dan van bijvoorbeeld een buitenkind. Maar wie zegt dat het beter is?:p
Link naar reactie
[quote=JohnL;439663]Oh ja joh?\n[URL]http://www.nu.nl/games/1900762/gamers-leiden-actiever-leven-dan-niet-gamers.html[/URL][/quote]\n \nGeld natuurlijk niet voor alle computer fanaten he.\n \nZelfs hier merk je dat wanneer mensen iets nodig hebben metteen maar dingen via internet gaan bestellen ,terwijl ze vaak voor het zelfde geld bij de plaatselijke computer zaak terecht kunnen.\nEn ook de mensen die hier trots zeggen dat ze vrolijk regelmatig 12 uur en meer achter hun computer zitten zijn niet echt gezond bezig.\nZeker voor een kind van 12 is dat niet best.\nJe kunt gemakkelijk nog andere hobby\'s hebben ,naast je computer ,zonder dat je metteen fanatiek hoeft te gaan sporten.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;439841]Geld natuurlijk niet voor alle computer fanaten he.\n \nZelfs hier merk je dat wanneer mensen iets nodig hebben metteen maar dingen via internet gaan bestellen ,terwijl ze vaak voor het zelfde geld bij de plaatselijke computer zaak terecht kunnen.\nEn ook de mensen die hier trots zeggen dat ze vrolijk regelmatig 12 uur en meer achter hun computer zitten zijn niet echt gezond bezig.\nZeker voor een kind van 12 is dat niet best.\nJe kunt gemakkelijk nog andere hobby\'s hebben ,naast je computer ,zonder dat je metteen fanatiek hoeft te gaan sporten.[/QUOTE]\n\nwie zij dat ik twaalf uur achter de computer zit per dag,\ndaar kom ik niet aan toe(huiswerk etc)\n\nmaximaal (huiswerk meetellend) 3 uur per dag
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...