Ga naar inhoud

Kan Windows XP pro niet installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb de harde schijf in mijn Computer vervangen voor een nieuwe, alleen lukt het installeren van XP niet. (PS beide IDE harde schijf)\r\nDe nieuwe schijf staat op Master, Is ook een partitie op aangemaakt en geformateerd.\r\nIn de Bios instellingen staat als eerste opstarten van CD/DVD-flpooy-HDD.\r\n\r\nXP Cd er in Windows Setup begint - Vraagt om Nieuw installeren - Herstellen - Afbreken.\r\n\r\nik kies nieuw installaren - gaat bestanden kopieren - vraagt vervolgens om gebruikers overeenkomt goed te keuren met F8 lukt ook nog en dan houdt het op.\r\nKrijg dan de melding kan CD niet lezen of plaat een Windows XP CD?\r\nHeb ook al ander brander geprobeert en andere XP CD.\r\nBlijft het zelfde probleem terug komen.\r\nWie heeft een idee hiervan?\r\nBedankt Martin
Link naar reactie
[QUOTE=PChulp;437442]Hallo,\r\n\r\nProbeer in het menu, na opstarten van de XP-instal cd, eens te formatteren (ntsc) en daarna te installeren.\r\n\r\nDaar het opstart/instal gedeelte opstart lijkt je XP-cdrom goed.\r\n\r\nSucces.[/QUOTE]\r\n\r\nhoi,\r\nBedankt voor je reactie, ik heb hem al geformateerd alleen niet NTSC, hoe ga ik dit doen?\r\n\r\nMartin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...