Ga naar inhoud

Mijn PC reboot constant


Aanbevolen berichten

Ik heb een enorm probleem: wanneer ik mijn favoriete game Oblivion speel en een savegame load start mijn PC opeens opnieuw op als ik naar de buitenwereld wil. Als windows dan weer is opgestart krijg je een melding dat windows is hersteld van een ernstige fout met de volgende details: \r\n\r\n\"BCCode : 1000008e BCP1 : C000001D BCP2 : E2A6F7BC BCP3 : B6567890\r\nBCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 768_1 \r\n\r\nVolgende bestanden in foutenrapport:\r\nC:\\WINDOWS\\Minidump\\Mini070808-05.dmp\r\nC:\\DOCUME~1\\GEBRUI~1\\LOCALS~1\\Temp\\WER1.tmp.dir00\\sysdata.xml\"\r\n\r\nHet volgende heb ik uit het logboek gekopieerd:\r\n\r\n\"Foutcode; 1000008e, parameter1: c000001d, parameter2: e2e3a7bc, parameter3: baf36890, parameter4: 00000000.\r\n\r\nZie Help en ondersteuning op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp[/url] voor meer informatie.\"\r\n\r\nDit doet hij (tot nu toe) alleen nog bij Oblivion en bij de Prince of Persia games. Een week geleden deden die games het echter nog prima. Ik heb een AMD atlon XP2800+, Radeon X800pro, 1GB RAM en windows XP.\r\n\r\nIs hier een oplossing hiervoor, want ik ben radeloos!:(
Link naar reactie
[QUOTE=doggieb;395499]Ik heb een enorm probleem: wanneer ik mijn favoriete game Oblivion speel en een savegame load start mijn PC opeens opnieuw op als ik naar de buitenwereld wil. Als windows dan weer is opgestart krijg je een melding dat windows is hersteld van een ernstige fout met de volgende details: \r\n\r\n\"BCCode : 1000008e BCP1 : C000001D BCP2 : E2A6F7BC BCP3 : B6567890\r\nBCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 768_1 \r\n\r\nVolgende bestanden in foutenrapport:\r\nC:\\WINDOWS\\Minidump\\Mini070808-05.dmp\r\nC:\\DOCUME~1\\GEBRUI~1\\LOCALS~1\\Temp\\WER1.tmp.dir00\\sysdata.xml\"\r\n\r\nHet volgende heb ik uit het logboek gekopieerd:\r\n\r\n\"Foutcode; 1000008e, parameter1: c000001d, parameter2: e2e3a7bc, parameter3: baf36890, parameter4: 00000000.\r\n\r\nZie Help en ondersteuning op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp[/url] voor meer informatie.\"\r\n\r\nDit doet hij (tot nu toe) alleen nog bij Oblivion en bij de Prince of Persia games. Een week geleden deden die games het echter nog prima. Ik heb een AMD atlon XP2800+, Radeon X800pro, 1GB RAM en windows XP.\r\n\r\nIs hier een oplossing hiervoor, want ik ben radeloos!:([/QUOTE]\r\n\r\nDit probleem kan voorkomen bij beschadigde of verkeerde ATi videodrivers.\r\nDe-installeer de drivers van de videokaart, start de pc opnieuw op.\r\nInstalleer de nieuwste drivers voor jouw videokaart en start wederom opnieuw op.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sorry dat ik niet eerder kon reageren, want ik was een paar weken weg. Onlangs heb ik een nieuwe videokaartdriver voor mijn radeon x800pro geinstalleerd, dus daar zou het aan kunnen liggen. Maar ik heb deze driver van de officiele site gedownload, dus kan iemand mij een link geven voor de juist driver?
Link naar reactie
[QUOTE=doggieb;400543]Sorry dat ik niet eerder kon reageren, want ik was een paar weken weg. Onlangs heb ik een nieuwe videokaartdriver voor mijn radeon x800pro geinstalleerd, dus daar zou het aan kunnen liggen. Maar ik heb deze driver van de officiele site gedownload, dus kan iemand mij een link geven voor de juist driver?[/QUOTE]\r\n\r\n[url]www.ati.com[/url]
Link naar reactie
Mocht je het nog krijgen.\r\n\r\nZet dan eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer.\r\n\r\nOok in te stellen, bij een opstart, door F5 of F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, \"automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen\".
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Als je nu eens reageert zonder er zoveel tijd tussen te laten ;-)\r\n\r\nLange Pier vraagt niet om een screenshot, als je goed leest. Voer de instructies die hij geeft uit, en zo gauw je een blauw scherm krijgt, wanneer je pc blijft hangen, lees dan de foutcode af. Schrijf deze op en geef die aan ons door, dit helpt ons om de oorzaak van jouw probleem te vinden ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...