Ga naar inhoud

mails uit Windows Live Mail exporteren


Aanbevolen berichten

heb sinds kort WLM op m\'n pc, en dat bevalt me wel. da\'s trouwens voor het eerst in m\'n leven dat ik een MS mailprogr. zie zitten. tot nu toe heb ik altijd Foxmail gebruikt, nog steeds prima en zeer snel, maar die wordt intussen wel een beetje èrg aftands, want hij laat b.v. een hoop sites niet zien, als je doorlinkt.\r\n\r\nwat ik in OE altijd heb gemist, en nu in WLM weer, of nog, is de mogelijkheid om een grote hoeveelheid mails te exporteren als één giga-tekstbestand. dat is bij Foxmail een centenfluitje. grootste voordeel daarvan is dat je dan met één zoekopdracht desnoods door een paar jaar mails kan razen. bij OE moet je, als ik het wel heb, iedere mail als apart eml-bestand opslaan, en dan is er geen beginnen aan om iets te zoeken!\r\n\r\nmisschien is die mogelijkheid (dus opslaan en wegzetten als txt-bestand van meerdere mails tegelijk) er intussen bij WLM ook, maar kan ik het niet vinden? iemand een idee?\r\n\r\nalvast bedankt. - p.s.: ik bedoel dus NIET het stuk voor stuk omzetten van eml naar txt hoor!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...