Ga naar inhoud

Windows Movie Maker herkent geen MP3 meer?


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nOm video\'s te bewerken gebruikte ik altijd met tevredenheid windows movie maker. Lekker simpel programma, en je kan er toch een hoop mee doen. Maar sinds kort kan ik geen MP3\'s meer importeren in movie maker :confused:\r\n\r\nVoorheen heb ik hier nooit problemen mee gehad, maar nu lukt het niet meer... Ik maak gebruik van moviemaker 2.1 op Windows XP (SP2). Ik heb al meerdere fora afgezocht, maar kom er toch nog niet uit. Aangezien ik hier goede ervaringen heb mbt probleemoplossing wilde ik het toch nog eens aan jullie voorleggen.\r\n\r\nIk krijg het idee dat het misschien iets met codec\'s te maken heeft (waar ik zelf weinig verstand van heb...), maar misschien zit er helemaal naast. Ik krijg als ik een MP3 wil importeren de foutmelding: [I]\"C:\\document-path\\document-name.mp3 could not be imported. The selected file is not valid or is corrupted\".[/I]\r\n\r\nIk heb al geprobeerd wat te rotzooien met codec\'s en heb via de microsoft site movie maker opnieuw geinstalleerd, maar dit alles werkt niet. Ik ben er achter gekomen dat ik als ik de MP3 omzet naar WAV, dat het wel lukt... Wat ook vreemd is, is dat het preview-schermpje goed werkt voordat ik iets met MP3\'s doe, maar zodra ik een reeds geimporteerde MP3 aanklik, dat deze vastloopt en ook geen andere bestanden of filmpjes wil afspelen. Ik krijg dan de melding: [I]\"an unknown error occurred\"[/I]\r\n\r\nIemand misschien ideeen? Of moet ik al mijn MP3\'s om gaan zetten naar WAV?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...