Ga naar inhoud

mac os X installeren


Aanbevolen berichten

beste forumgebruikers,\r\n\r\nsinds kort heb ik van een vriend mac os X tiger gekregen.\r\nik wil deze graag gebruiken op een hardeschijf waar eerst windows xp op heeft gestaan.\r\nik heb mijn computer uitgebreid met de volgende specs:\r\n\r\ngigabyte GA-M52S-S3P moederbord\r\namd athlon 62 x2 4800+\r\n2gb dual geheugen op 800mhz\r\nnvidia geforce 7300 Gs (van MSI)\r\nik heb 3 hardeschijven van 250gb en 1 van 80gb, waarvan ik 1 van 250gb wil gebruiken voor mijn mac os X.\r\n\r\n\r\nnou las ik iets van x86, maar weet niet precies wat dat inhoud.\r\nik heb ook al de dvdrom laten booten, dan gaat ie naar de installatie, maar dan blijft hij VOOR de installatie hangen (tijdens het zwarte scherm)\r\n\r\nalle help is meer dan welkom!\r\nalle informatie over x86 en over hoe ik het beter zou kunnen aanpakken is ook erg welkom!\r\n\r\nbij voorbaat dank voro jullie tijd,\r\nMartin Bats
Link naar reactie
dank u zeer :)\r\ndie pagina ga ik eens doorspitten... jullie horen zo of het werkte of niet ;)\r\n\r\ntot zo\r\n\r\n\r\n- helaas...\r\nik heb alles gedaan zoals in die pagina stond... wel dan versie 10.4.10 ipv 10.4.9\r\nmaar verder alles gedaan zoals er beschreven stond, maar hij blijft gewoon hangen voordat de installatie begonnen is...\r\n\r\nik ga ff opzoek naar een versie 10.4.9...\r\nhopen dak daar meer geluk bij heb\r\n\r\n\r\nbedankt voor je reactie :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...