Ga naar inhoud

canonpixma ip2000 inkttanks niet goed geplaatst


Aanbevolen berichten

de printkop schoongemaakt daarna de 2 inkttanks opnieuw geplaatst\r\nondanks steeds opnieuw plaatsen ,melding een van de inkttanks is niet goed geplaatst\r\nwordt ook aangegeven door 4 maal knipperen van oranje ledje achter de powerknop\r\neen eerdere storing een bekend probleem van de canonprinters,\"\"het afvalvat van de inkt is bijna vol \"\"kon door resetten worden opgeheven.\r\nweet iemand hoe de printer eigenlijk detecteerd of de tanks goed zitten?\r\nmet de resetprocedure voor de afvalinkt lukt het niet deze storing op te heffen\r\nbij voorbaad dank voor uw suggesties
Link naar reactie
dank voor je reactie het is begonnen na het schoonmaken en herplaatsen van de printerkop\r\nde printerkop is tevens de houder van de inkttanks er zitten geen microswiches in of palletjes\r\nhet enige wat ik kan bedenken is dat door de druk op de onderkant dat is de aansluiting op hetprintmechanisme de printer ziet dat de tanks ingeklemd zitten\r\nde kontaktpunten had ik ook al schoongemaakt\r\nmvg d dijs
Link naar reactie
Dit is wat ik nog vond aan tekst op\r\n[url]http://www.printercartridgesink.com/help_hp_cart_detect.html[/url]\r\n\r\nDit gaat over HP, maar ik kan mij niet voorstellen dat andere fabrikanten het veel anders doen:\r\n\r\n\"The HP printers test for the presence of a cartridge by checking the electrical voltages on the contacts between the cartridge and the cable. The slightest amount of dirt on the contacts can give a false reading making the printer think that no cartridge is present. If cleaning the contacts does not work you will have to buy a new cartridge.\"\r\n\r\nWeet je ook zeker dat de cartridges niet verwisseld zijn ?\r\n(al weet ik niet of dat uitmaakt)\r\nGeen oude liggen of even lenen van een refill station ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...