Ga naar inhoud

Nieuw TFT scherm kopen


Aanbevolen berichten

Betreffende de dodepixel garantie. Ik kocht mijn 206BW bij Alternate. Daar kan je ook de pixelgarantie bijkopen. Ruwweg gezegt is dat 10% van aankoopprijs. \r\n\r\nAls er vanaf het begin geen deadpixels zijn dan is de stelregel dat je er ook in de toekomst niet echt bevreest voor hoeft te zijn. Feitelijk gezegt had ik me die 29euro kunnen besparen. Het zou mooi zijn als ik over 258 dagen een dooie pixel vind dan krijg ik op de valreep weer een nieuw scherm ! \r\n\r\nEnkele jaren geleden kocht ik bij de Mediamarkt een scherm wat enkele dooie pixels had. Ik ben terug gegaan en kreeg terstond een nieuw scherm. Voor de zekerheid ruilde ik toen om naar een HP. Die doet het tot de dag van vandaag nog altijd uitstekend zonder dooie pixels.
Link naar reactie
Ow oke, ja ik had al van verscheidene mensen gehoord dat Mediamarkt er niet zo moeilijk over doet.\r\nEn ik zou m\'n scherm dan ook graag bij de Mediamarkt willen halen alleen weet ik niet wat hun in hun assortiment(en of ze het op voorraad hebben) hebben qua beeldschermen (staat ook niks van op hun website. Ik kan wel gaan kijken maar het is een half uur rijden en dadelijk is het dan voor niks.
Link naar reactie
heb hem gisteren bij de mediamarkt gezien, alleen kost hij daar tussen de 30 - 40 euro meer. dus dan kan je er net zo goed pixel garantie bij nemen en dan ben je nog goegkoper uit. voordeel is dat mediamarkt hem wel meteen omruild zonder probleem. \r\nIk heb zelf de 226BW besteld bij misco, neem aan dat ze een partij schermen in een keer kopen en niet allemaal verschillende soorten. ik heb de S versie ( goede versie dus) dus neem aan dat ze dat allemaal zijn. maar ja zeker weten doe je het nooit
Link naar reactie
[QUOTE=dvanderbreggen;336862]heb hem gisteren bij de mediamarkt gezien, alleen kost hij daar tussen de 30 - 40 euro meer. dus dan kan je er net zo goed pixel garantie bij nemen en dan ben je nog goegkoper uit. voordeel is dat mediamarkt hem wel meteen omruild zonder probleem. \r\nIk heb zelf de 226BW besteld bij misco, neem aan dat ze een partij schermen in een keer kopen en niet allemaal verschillende soorten. ik heb de S versie ( goede versie dus) dus neem aan dat ze dat allemaal zijn. maar ja zeker weten doe je het nooit[/QUOTE]\r\n\r\nToch heb ik liever iets fysieks inplaats van een website. Weet je heeel misschien nog of er een Samsung Syncmaster 226CW of een HP2207 stond? (welke mediamarkt btw? ik heb het over die in eindhoven)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...