anoniem Geplaatst: 6 maart 2016 Delen Geplaatst: 6 maart 2016 Ik heb al vanalles geprobeert, hij geeft het probleem op alle beveiligde wifi netwerken. Vaak wel en dan weer niet. Ik kan niet bij de modem hier. Maar het lijkt me niet daaraan te liggen omdat het probleem dus ook op andere zich voor doet. Heb al een paar keer het ww laten vergeten, op vliegtuigstand gedaan, wifi uit en aan, tel zelf opnieuw op gestart, fabrieks instellingen terug gezet, niks werkt. Hij vind wel voldoende signaal, (3 streepjes). Kan iemand me helpen? Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 6 maart 2016 Delen Geplaatst: 6 maart 2016 Je hebt de meeste opties gehad. Als het mij zou gebeuren en ik had al die opties gehad zou ik mijn phone herstellen en 'm opzetten met een ander account. Kijken wat die dan doet. Link naar reactie
Oscar53 Geplaatst: 6 maart 2016 Delen Geplaatst: 6 maart 2016 Je hebt niet vermeld bij welke provider je abonnement loopt. Bij de meeste smartphones staan de APN instellingen standaard ingesteld, mogelijk is bij jou smartphone iets misgegaan. Mogelijk staan de APN instellingen niet goed. Dus zal je die zelf handmatig moeten instellen op je smartphone . Je hebt alleen niet vermeld via welke provider je abonnement loopt, daarom een overzicht van de providers in Nederland, Kies uit het overzicht de provider waar jou abonnement loopt, en voer de invoer instructies. . http://www.chiphone.nl/service/apn-instellingen/ Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.