Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb een probleem. ik maak gebruik van een sweex wireless router en steeds krijg ik om de zoveel tijd een time out (wat heel irri is als ik aan het gamen ben). Zelf heb ik al van alles geprobeerd, dwz nieuwe firmware geinstall op de router, nieuwe drivers voor mn wireless usb adapter (Hawking). Het wil me maar niet lukken. Ik heb ook al een mail gestuurd naar Sweex, negen maand geleden, maar ook daar krijg ik geen gehoor (ik kan overigens wel bellen naar 0900-belsweex, 0,50eu pm! :S)\r\nHopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen.\r\n\r\nBVD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 Dat is de reden dat ik mijn sweex heb omgeruild voor een linksys ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 haha,\r\nja ik krijg soms ook de neiging om hem uit het raam te gooien, maar daar ben ik nog niet mee geholpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 help en overmatig gebruik van vraag- en uitroeptekens mag niet\r\n\r\nverander je titel door op het schaartje te klikken in je eerste post en dan meer opties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2007 kijk ook eens even in je router naar de verleende leasetijd, zo uit mijn hoofd staat die in een sweex router standaard op een korte tijd, ik dacht een kwartier. Maar dit is wel iets wat een punt van aandacht zou kunnen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2007 Nee de lease time is het probleem niet, die staat op 1,5uur ongeveer. En als ik via lan naar de router ping is er niets aan de hand, het is dus echt alleen het wireless gebeuren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen