Ga naar inhoud

Internet Sharing


Anoniem2

Aanbevolen berichten

heren,\r\n\r\nVrag, ik heb een win 2000 server waar ongeveer 20 clients daarop met behulp swich opgehangen zijn. locale netwerk werkt perfect. op server heb ik 2 netwerkkarten stan een wordt met swich aangesloten en andere is voor inkomende dradlose netwerk (internet) aangesloten met een vaste IP, subnetmask, DNS1 en DNS2 \r\n\r\nvoor locale netwerk gebrijk ik 192.168.0.x IP DHCP ACD maar internet IP is heel andere begint met 10.x.x.x. als ik het alles ingesteld heb op server heb ik de internet, maar niet op de clients de vraag is hoe krijg ik de internet door hele netwerk..??\r\n\r\nAls imand me kan helpe heel graag
Link naar reactie
1e kun je misschien firefox 2 gebruiken, en dan spellingskontrole even laten lopen voordat je op versturen drukt ;) (ik moet erg veel moeite doen om het te snappen)\n\nInternet?: gaat dat via utp of draadloos/wifi, en waar komt het vandaan?\nEn misschien moet je internet nog delen, maar ik weet niet precies hoe dat werkt in W2K..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...