Ga naar inhoud

TBMHOOK.dll word niet gevonden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van verschijnt er : \r\nInstan-i.EXE- kan onderdeel niet vinden.Toepassing kan niet worden gestart omdat TMBHOOK.dll niet gevonden kan worden.\r\nopnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.\r\n\r\nWie weet wat dit is? klik ik op OK dan verdwijnt het bericht en kan ik alles zonder problemen doen.\r\nWat moet ik hier mee?\r\nDoky
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nik denk dat je de missende file even moet downloaden en opnieuw installeren.\r\nLees de info voor het downloaden goed en zie of dit is wat je bedoeld.\r\nDe mening van forumleden is welkom omdat ik deze file zelf nog nooit nodig heb gehad.\r\nIk wil graag helpen, maar wil zeker geen problemen veroorzaken.\r\n(Een back up of herstelpunt maken kan nooit kwaad)\r\nDe file downloaden kan hier.\r\n[url]http://www.dlldll.com/tbmhook.dll_download.html[/url]\r\nIn het midden klik je de download button aan, dan moet je ca. 2 minuten wachten (er verschijnt een tellertje in beeld).\r\nDan opslaan en uitpakken.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...