Ga naar inhoud

AMD of Intel?


Aanbevolen berichten

Dat licht aan je Buget, Voor game\'s heb je niet zo\'n goedde prosesor nodig,\nMet een middelzwaren Amd b.v de 3800+ kom je in game\'s al een eind \n\nWil je ook videobewerken/Unzippen dan heeft vaak intel meer kracht , \nVan Amd word gezegt dat ze goed zijn in game\'s en dat weet ik uit ervaring met een 2800+ Staat hij bij game\'s (age of empires III / Halo /Bf2 ) ongeveer op 98 % Cpu verbruik \n\nps. Als je een leuk buget hebt dan zal ik toch voor Core 2 Due (niet Pentium D ) , en ja AMD is prima overklokbaar
Link naar reactie
Nee, je bent nergens toe verplicht, Met een moederbord uitkizen moet je als je 2 videa kaarten wilt hebben, wel kiesen tussen SLI (Nivada) of Crossfire (AMD) \n\nBij AMD krijg je minder GHZ , maar je moet niet kijken naar de GHZ ordeel liever na aanleiding van test resoltatan :[url]http://www23.tomshardware.com/cpu.html[/url]\n\nWel blijf ik zeggen dan als je Niet veel Pure Kracht gebruikt ( Videobewerking/Veel bestande Unzippen ) dan heb je gewoon (voor game\'s ) geen goedde prossesor nodig echt niet, de meeste Game\'s vraagen tegenwoordig maar een 2GHZ prosseosr of vergeleikbaar Bij Amd dus ongeveer een 2200+
Link naar reactie
Ik ben al heel lang van mening dat AMD gewoon goed is, ik heb nu al een paar jaar een AMD Athlon 1000tje, ondanks wat softwarematische probleemen heb ik nog nooit probleemen gehad met het ding.. Ook het draaien op 1388MHz (normaal 1000MHz) had hij geen probleemen mee, hij werd alleen ontzettend heet door te veel koelpasta. Maar ondanks dat hij een keer de 87Graden heeft gehaald (90graden max.) is er niks beschadigd... Alleen ik denk (omdat Intel betere koeling heeft (met namen de behuizing van de processor) en dus minder heet word) beter over te clocken is, op het moment bezig met een P3 500MHz te overclocken..
Link naar reactie
Ja, Alleen die P4 presscots Die deeden ook makkelijk 70 graden,\n\nDe amd Die ik heb (stemp.2800+ ) waar ik erg tevreden mee ben,\nmaar het koolblok stelt niets voor een hoopje ijzer met een casfen er aan geplakt \n\nIk heb ook intels (1 vergeleikbaar ) en je merkt gewoon bij dingen waar je echt pure kracht voor nodig hebt dat intel wel iets sneller is
Link naar reactie
[QUOTE=phvvdb;291743]Ik doe videobewerking met Studio 10 op een AMD XP 2400+ en zonder enig probleem.[/QUOTE]Ja, ook op een AthlonXP kun je videobewerken, maar met een Core 2 Duo zal de doorlooptijd aanzienlijk sneller gaan met minder kans op fouten tijdens het bewerkingsproces. Maar veel mensen laten hun oude videobewerkings-PC lekker een nachtje pruttelen en zijn de volgende ochtend prima tevreden met het resultaat.\r\n\r\nBeetje off-topic trouwens, want topicstarter is een gamert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...