Ga naar inhoud
  • 0

Shields Upp uit CID 03


Anoniem2

Vraag

Ik heb de \"Shields Upp\" (CID 03/ pag.54) test gedaan en deze gaf bij mij zeker niet alles in het groen. Ik kreeg het volgende resultaat:\n \n[B][U][COLOR=black][SIZE=2]Test Common Ports[/SIZE][/COLOR][/U][/B]\n[COLOR=black][SIZE=2]GRC Port Authority Report created on UTC: 2007-01-28 at 12:18:47[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]Results from scan of ports: [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]0 Ports Open - [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]21 Ports Closed - [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]5 Ports Stealth[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- 26 Ports Tested [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]NO PORTS were found to be OPEN.[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- Other than what is listed above, all ports are CLOSED.[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- TruStealth: FAILED - NOT all tested ports were STEALTH[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- NO unsolicited packets were received[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- A PING REPLY (ICMP Echo) WAS RECEIVED.[/SIZE][/COLOR]\n \n[B][U][COLOR=black][SIZE=2]Test All Service Ports[/SIZE][/COLOR][/U][/B]\n[COLOR=black][SIZE=2]RC Port Authority Report created on UTC: 2007-01-28 at 12:20:15[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]Results from scan of ports: 0-1055[/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]0 Ports Open - [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]1046 Ports Closed - [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]10 Ports Stealth[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- 1056 Ports Tested [/SIZE][/COLOR][COLOR=black][SIZE=2]NO PORTS were found to be OPEN.[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- Other than what is listed above, all ports are CLOSED.[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- TruStealth: FAILED - NOT all tested ports were STEALTH[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- NO unsolicited packets were received[/SIZE][/COLOR]\n[COLOR=black][SIZE=2]- A PING REPLY (ICMP Echo) WAS RECEIVED[/SIZE][/COLOR]\n \n \nWelnu, moet ik hier wat mee doen, zo ja, wat?\nEr staat op de site wel diverse info, maar allemaal in het engels..........:confused: \n \nIk heb twee Firewalls, één in WIN XPproSP2 en één in de router.
Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
welke je het beste kan gebruiken kan je weer in 2 catogorïen plaatsen.\r\nin betaalde of gratis firewall\'s\r\nik kan je natuurlijk wel advies geven maar het is bij een ieder weer verschillend.\r\nwaar de 1 al jaren goed mee werkt heeft de ander weer problemen mee gehad.\r\nik hoorde dat de windows firewall alleen verkeer van buiten naar binnen blokkeerd en niet van binnen naar buiten.\r\nde firewall in de router, die moet je gewoon vergeten.\r\ndaar kan je niet op bouwen.\r\nals er programma\'s op jouw pc verbinding zoeken is er dus niks wat je waarschuwd of blokkeerd.\r\nfirewall\'s die je in de winkel aanschaft vaak samen met een virusscanner kunnen de internet verkeersstromen van beide kanten beschermen.\r\nmet gratis firewall\'s heb ik geen ervaring.\r\nmocht je een andere firewall gaan installeren zet dan eerst windows firewall uit.
Link naar reactie
  • 0
Je hebt geen STEALTH gekregen omdat [COLOR=black][SIZE=2]A PING REPLY (ICMP Echo) WAS RECEIVED; [SIZE=3]met andere woorden..... er wordt een PING teruggekaatst dus een eventuele poortscanner weet dat daar ergens een IP zit. Dan zijn ze echter nog niet bij je binnen hoor..... De firewall houdt dat wel tegen.\n\nDit is natuurlijk verwoord in PietjePuktaal :mrgreen:, want zo is het mij uitgelegd en toen snapte ik het.... :rolleyes:\n\n\n[/SIZE][/SIZE][/COLOR]
Link naar reactie
  • 0
[FONT=Verdana,Arial,Helvetica,Sans-Serif,MS Sans Serif][SIZE=-1][COLOR=black]Ook even getest;[/COLOR][/SIZE][/FONT]\n\nGRC Port Authority Report created on UTC: 2007-01-28 at 15:43:18\n \nResults from scan of ports: 0, 21-23, 25, 79, 80, 110, 113, \n119, 135, 139, 143, 389, 443, 445, \n1002, 1024-1030, 1720, 5000\n \n0 Ports Open\n0 Ports Closed\n26 Ports Stealth\n---------------------\n26 Ports Tested\n \nALL PORTS tested were found to be: STEALTH.\n \nTruStealth: PASSED - ALL tested ports were STEALTH,\n- NO unsolicited packets were received,\n- NO Ping reply (ICMP Echo) was received.\n \n \n\nGRC Port Authority Report created on UTC: 2007-01-28 at 15:41:54\n \nResults from scan of ports: 0-1055\n \n0 Ports Open\n0 Ports Closed\n1056 Ports Stealth\n---------------------\n1056 Ports Tested\n \nALL PORTS tested were found to be: STEALTH.\n \nTruStealth: PASSED - ALL tested ports were STEALTH,\n- NO unsolicited packets were received,\n- NO Ping reply (ICMP Echo) was received.\n\n[FONT=Verdana,Arial,Helvetica,Sans-Serif,MS Sans Serif][SIZE=-1][COLOR=#000060]Your system has achieved a [B]perfect[/B] \"TruStealth\" rating. [B]Not a single packet[/B] — solicited or otherwise — was received from your system as a result of our security probing tests. Your system ignored and refused to reply to repeated Pings (ICMP Echo Requests). From the standpoint of the passing probes of any hacker, this machine does not exist on the Internet. Some questionable personal security systems expose their users by attempting to \"counter-probe the prober\", thus revealing themselves. But your system wisely remained silent in every way. Very nice.[/COLOR][/SIZE][/FONT][IMG]https://www.grc.com/image/transpixel.gif[/IMG]\n \nHeb genoeg discussies gezien op diverse forums waar de echte firewall experts ziten, en het maakt volgens de meeste experts geen bal uit of je poort nu \"closed\" of \"stealth\" is.
Link naar reactie
  • 0
hallo,\r\n\r\nEen jaartje of 2 geleden heb ik ook eens deze test gedaan. Ik had toen alles Stealth. Nav het blad heb ik nog een keer die test gedaan. En wat blijkt? Een aantal poorten Closed.\r\nZowel op mijn desktop als laptop. Waar ik resp. sygate en zonealarm als firewall heb.\r\nHet enige wat in die jaren gewijzigd is , is mijn modem. Ik heb ooit mijn speedtouch home omgeruild voor een zyxel 660 (kreeg ik bij een andere provider).De securety voor de zyxel is op hoogst mogelijke beveiling ingesteld. Ik heb dit weekend mijn speedtouch er weer een tussen gehangen ivp de zyxel. En wat blijkt alle poorten weer steath. Ik blijf dus voorlopig met de speedtouch werken. \r\nHet blijkt dus dat niet alleen de software matige firewall je poorten onzichtbaar maakt, maar dat je modem/router er ook wat aan kan doen.\r\n\r\n(Nb er hangt nog een linksys wrt54g draadloos router aan) \r\n\r\ngroeten,\r\nFrans
Link naar reactie
  • 0
Was dus [I]\"gewoon\"[/I] een kwestie van juist instellen Router Firewall......:rolleyes: \n \n[COLOR=black][/COLOR] \n[COLOR=black][I][B]Dinial of Service features:[/B][/I][/COLOR]\n[COLOR=black][/COLOR] \n[COLOR=black]Ping of Death : x[/COLOR]\n[COLOR=black]Discard Ping on WAN : x[/COLOR]\n[COLOR=black]Port scan : x[/COLOR]\n[COLOR=black]Sync Flood : x[/COLOR]\n \n \nOok bij mij is alles nu Stealth :cool:
Link naar reactie
  • 0
ben je bang dat iemand je router hacked dan?\r\n\r\nDe firewall op elke pc is je binnenste veiligheidsring en de firwall in je router je buitenste.\r\nAls je de firewall in je router uitzet gaat de test dus door je buitenste veiligheidsring (want die is uit) je netwerk in en komt op de binnenste veiligheidsring. Geeft daar resultaat van.\r\n\r\nAls je de firewall in je router aanzet gaat de test tot je buitenste veiligheidsring en geeft daar resultaat van, komt niet binnen je netwerk. Een eventuele hacker die kwaad wil, kan dat wel.\r\nDe poort die open staat kan voor bestanddeling zijn\r\nEven voor de duideklijheid wat betekent wat:\r\nOpen --> de poort staat open voor in- en/of uitgaand verkeer;\r\nClosed --> de poort is gesloten voor in- en/of uitgaand verkeer;\r\nStealth --> de poort lijkt voor de buitenwereld niet te bestaan.\r\n\r\nvergeet niet dat de firewall op je pc je computer beschermd en de firewall in de router niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...