Ga naar inhoud

bestanden kopieeren zelf


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb fonts gedownload, de mappen staan in Mijn doc., maar als ik ze weg wil halen kopieeren zij zichzelf. Het zijn gekomprimeerde bestanden en ik krijg ze niet weg. Ik heb windows xp pro en heb als virusscanner Avast en heb ook hitman pro laten scannen. beiden vonden niets. Ben moedeloos....Hoe raak ik ze definitief kwijt en hoe kon dit ontstaan?
Link naar reactie
[quote=Argus;263902]@yoyo\nDubbelposten wordt niet op prijs gesteld:@\n[URL]http://www.prikpagina.nl/read.php?f=123&i=177207&t=177207[/URL][/quote]\n \nYoyo had al excuus aangeboden, dan is zo\'n boze smiley helemaal niet nodig. En er was ook al iemand die hier een reactie over neer gezet had dan vind ik het sowieso niet nodig om iemand nogmaals te wijzen op dubbelposten.\n \nEn wat heeft die link te maken met deze thread? :confused:
Link naar reactie
hallo yoyo, wat bedoel je precies met bestanden die zichzelf kopiëren?\r\nbedoel je dat als je ze verwijderd deze later weer op dezelfde plek terugkomen of dat deze zich vermeerderen?\r\nzitten deze in de map fonts in de map windows?\r\nheb je iets geïnstalleerd om de lettertype\'s te gebruiken of heb je ze gedownload als .ttf bestanden en in de map geplaatst?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...